میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

پیشنهاد کتاب (رمان)

عید نوروز نزدیک است و شاید برخی از دوستان به این فکر باشند که در تعطیلات یکی دو رمان بخوانند. من چنین فکری ندارم! و به خصوص تجربه عکس آن را دارم...بگذریم... شاید برخی از دوستان هوس گرفتن عیدی برای خود یا دیگران را داشته باشند ... لذا پیشنهادات خودم را صرفن بر اساس تجربه و احساس خودم اینجا می آورم. سال های گذشته هم این کار را کرده ام ولی امسال کمی متفاوت تر... کتاب ها را چند گروه کرده ام اگر در هر گروه دو یا سه کتاب یافتید که خوانده اید و لذت برده اید باقی کتاب های آن گروه می تواند انتخاب شما باشد... 

البته سر این گروه بندی کمی وقت گذاشتم اما چندان دلخواهم نشد! لذا قبل از انتخاب شاید بد نباشه یک سری هم به لینکی که گذاشتم بزنید...امیدوارم به کار بیاد.

کتابهای قابل توصیه که در سال 91 خوانده شد:

1-      گفتگو در کاتدرال  یوسا  اینجا و اینجا  C

2-      اگنس  پیتر اشتام  اینجا  B

3-      نوای اسرارآمیز  امانوئل اشمیت  اینجا A

4-      تریسترام شندی  لارنس استرن  اینجا و اینجا و اینجا C

5-      ژرمینال   امیل زولا  اینجاA 

6-      پوست انداختن  کارلوس فوئنتس  اینجا و اینجا و اینجا و اینجا C

7-      گل هایی به یاد آلجرنون دنیل کیز  اینجاB 

8-      میرا  فرانک کریستوفر  اینجا B

9-      دوست بازیافته  فرد اولمن  اینجا A

10-    تس  تامس هاردی اینجا و اینجا A

11-   قصری در پیرنه  یوستین گوردر  اینجا B

12-   گاوخونی  مدرس صادقی  اینجا B

13-   خاطرات روسپیان سودازده من  اینجا B

14-   کرگدن  اوژن یونسکو  اینجا B

کتابهای قابل توصیه که در سال 90 خوانده شد: 

1-      در انتظار بربرها  جی ام کوتزی  اینجا B

2-      عقاید یک دلقک    هاینریش بل   اینجا و اینجا  B

3-      شوخی   میلان کوندرا  اینجا و اینجا B

4-      مرگ در آند  ماریو بارگاس یوسا  اینجا B

5-      ناتوردشت  جی دی سالینجر اینجا B

6-      اجاق سرد آنجلا فرانک مک کورت  اینجا A

7-      مرشد و مارگریتا میخائیل بولگاکوف اینجا و اینجا  C

8-      تراژدی آمریکایی  تئودور درایزر  اینجا A

9-      آبروی از دست رفته کاترینا بلوم  هاینریش بل اینجا B

10-   تونل  ارنستو ساباتو  اینجا B

کتابهای قابل توصیه که در سال 89 خوانده شد : 

1-      سفر به انتهای شب لویی فردینان سلین  اینجا و اینجا و اینجا B

2-      شوایک  یاروسلاو هاشک  اینجا A

3-      هرگز رهایم مکن کازوئو ایشی گورو  اینجا B

4-      کوری  ژوزه ساراماگو  اینجا B

5-      در غرب خبری نیست اریش ماریا رمارک  اینجا B

6-      مرگ قسطی فردینان سلین  اینجا B

7-      1984  جورج اورول  اینجا و اینجا B

8-      آوریل شکسته  اسماعیل کاداره  اینجا A

9-      همنوایی شبانه ارکستر چوب ها  رضا قاسمی اینجا و اینجا C

10-   مثل آب برای شکلات لورا اسکوئیول اینجا A

11-   همه چیز فرو می پاشد  چی نوآ چی به  اینجا A

12-   زن در ریگ روان  کوبو آبه  اینجا B

13-   ماه پنهان است  جان اشتین بک  اینجا A

14-   خداحافظ گاری کوپر  رومن گاری اینجا A

15-   ماجرای عجیب سگی در شب مارک هادون  اینجا B

16-   ظلمت در نیمروز  آرتور کستلر  اینجا A

17-   دنیای سوفی  یوستین گوردر  اینجا A

18-   رگتایم اب ال دکتروف  اینجا B

19-   احتمالاً گم شده ام  سارا سالار  اینجا A

20-   پایان ابدیت  آیزاک آسیموف  اینجا A

و البته کتابهایی مثل: مزرعه حیوانات A, بازرس هاند واقعی A, قمارباز A, دل سگ B, یازده دقیقه A, بیگانه B, گتسبی بزرگ A, لیدی ال A, کبوتر B, تیمبوکتو B, سلاخ خانه شماره پنج C, زندگی کوتاه استA, قصه های از نظر سیاسی بی ضرر Aو زنگبار یا دلیل آخر Bو...!

.......................

پ ن 1: با هزار وسواس یک طرح روی جلد را برای مطلب کتاب مورد نظر انتخاب می کنی ...اما حالا که می ری سراغ صفحات مربوطه می بینی که به دلیلی که همه می دونیم چیه عکس مورد نظر دیده نمیشه! ای تو روحت خوزه آرکادیو آئورلیانو. سال نو مبارک!

نظرات 34 + ارسال نظر
فرزانه چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.elhrad.blogsky.com

سلام
منتظر این پست بودم یعنی سال تموم نمی شد اگر این را نمی نوشتید برای جمع کردن اینها هم زحمت کشیده اید
دست مریزاد جناب حاج مهندس
من برای تعطیلات عید برنامه داشتم واسه خواندن کتاب و دیدن فیلم
منتها از الان برنامه ام را شکست خورده و زمین خورده اعلام می کنم ... چون راه مرا می خواند

حالا شما که برنامه نداری احتمالاً کلی کتاب بخوانی ... نه؟

سلام
ممنون
فقط بین هاج و مهندس یک شیخ یا یک سید هم اضافه می کردی جای دوری نمی رفت
گفتم که من برای عید برنامه کتاب خوندن ندارم! وگرنه که برنامه اوووف... یه برنامه ریختم برای خودم در حد برنامه چهارم توسعه که با تعویض سال بتونم با خیال راحت بگذارمش کنار و به کارهایی که می خوام بپردازم
حالا شاید یک کتابی هم خوندیم

محمد چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

خود این فهرست یه عیدیه. اینو پرینت بگیرم بدم مهمونها.

آقا ما هر وقت به رخوت فرهنگی مبتلا میشیم، یه سر به وبلاگ میله میزنیم و بعدش آتیش به اجاق فرهنگمون می افته و دلگرم میشیم.
سلامت و پاینده باشید همگی، باقی سال و سال نو و الی الابد.

سلام
کاش بچه های فک و فامیل ما هم اینطور فکر می کردند کلی صرفه جویی می شد ...
به همچنین شما هم شاد و خوش باشید
ممنون

امیر چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
ای کاش می نوشتی این رده بندی a . b . c بر چه اساسیست

سلام
به سبک پست مدرن ها بخشی از مطالب را ننوشتم!!! یکیش همین بود
این گروه بندی کمی مفصل تر بود
منتها
گفتم که اون چیزی که می خواستم در نیومد
گروه c کتاب هایی است که تقریبن از لحاظ ساختار روایی به گونه ای هستند که کمی سخت خوان اند و قاعدتن همه پسند نیستند و مخاطبان خاص را می طلبند و فرصت مناسب
گروه a قرار بود کتاب هایی باشند که خط مستقیم روایی داشته باشند و پیچیده نباشند و ...
گروه b هم یک چیزی بین این دو
سری بعد این دسته بندی ها بهتر خواهد شد
و فکر کنم بعد از سه چهار سال دیگه تبدیل به چیز قابل اطمینانی بشه (امروز یه کم خوشبین از خواب بلند شدم!)

مسیحا چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ http://sazenarenji.blogfa.com

مهمترین کتابی که در چند ماه گذشته خواندم هیچ کدام از این اسم های کت و کلفت نبود . اسمش بود : جوجه اردک زشت تازه تازه داریم یاد میگیریم برگردیم و از ابتدا شروع کنیم .
سال نو مبارک

سلام
من هم شب ها دارم برای بچه ها یک کتابی می خونم به اسم "داستان بی پایان" (میشائیل انده) که خیلی خیلی برای کودکان سنین 6 الی 12 سال جذابه... حالا اگر این نسخه ای که یکی از دوستان زحمت ترجمه اش را کشیده اند و ...رفت برای چاپ و اومد توی بازار نشر خبر می دهم
...بچه ها هر شب منتظر ادامه اش هستند.
......................
این بار بهتر می ریم جلو ...امیدوارم
سال نو مبارک

دو هفته اخیر چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://recent2weeks.blogfa.com

"ماهی قهوه ای" از محمد علی رکنی با یادداشت هایی از مختاری و علی خانی بر این داستان

دور سوم با نقد هایی بر 2 داستان های برگزیده دیگر در ویترین "دو هفته اخیر" در معرض خوانش علاقه مندان ادبیات داستانی قرار گرفت.

سلام
ممنون از اطلاع رسانی

زنبور چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.golsaaa.blogfa.com

سلام
ترجیح دادم لیست کتابهاتو نگه دارم برای خودم بخرم. دیدی چه موجود خواهیم من!
سال نوی توهم مبارک

سلام
شما کامنت ها را پیش خودت نگه داشتی یا این که نیومده کامنت من؟
قبل از خرید باز هم دقت کن و به این لیست فقط اکتفا نکنید
معمولن خواندن یکی دو صفحه اول در همان محل کتابفروشی کار خوبی است...
خواندن لینک ها هم که از واجباته

مامی رامیلا پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ

من دوست مسیحا هستم ودخترم هم همسن دختره ایشون.از طریق وبلاگش با وب شما اشنا شدم وهرشب هم به ساز نارنجی سر میزنم ،هم به شما.چند تا قصه کوتاه وبلند نوشتم،اما وقتی نقد های شمارو خوندم،متوجه شدم حالا حالاها باید صبر کنم برای چاپشون.پس میخونم تا اول فهمم بره بالا تا بعد،من ودخترم کتابامونو با هیچی تو دنیا عوض نمی کنیم.فقط برای تشکر ازتون خواستم چیزی بنویسم ،از لطفتون ممنون واسه این همه پیشنهاد خوب.امیدوارم سال سبز وزیبایی رو شروع کنید.سالی پر از برکت وروشنی.

سلام بر دوست مسیحا
می دونید اسم پسر کوچیکه من هم مسیحا ست؟
ممنون از لطفتان
من هم حاضر به تعویض کتاب هام با چیزی نیستم و به همین دلیل پدرم موقع اسباب کشی در میاد...البته...البته الان که بیشتر فکر می کنم می بینم حاضرم کتابخونه ام رو با یه آپارتمان صد متری توی همین تهران تاخت بزنم! خداییش حتا با یه ماشین ... حتا با یه ویلا ...

بعدش یکی دو روزه همه رو دوباره پیدا می کنم و می خرم و زندگی خوش و خرم ادامه پیدا می کنه ... کتابهای قبلیم منو درک می کنند به خاطر این تصمیم...می دونم.
...
امیدوارم شما و خانواده محترم نیز سال خوبی را برای خودتان بسازید.

آنتی ابسورد پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ق.ظ

درود بر رفیق حسین!
باز هم کتابهای خوبی رو معرفی کرده ای رفیق جان.

سلام بر مهران تاواریش
چه خبر؟
کیف احوال؟

ص.ش پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ http://radefekr.blogfa.com

سلام...
ممنون از این تلاش پیگیر و مسر .
و ممنون بابات معرفی کتاب...
ما که هنوز معلوم نیست کدوم طرفی هستیم. مسافرت.. ولی دلم می خواد بشینم خونه. یا صبحا که تهران خلوته واسه انتقام این متروی خالیه تجریشو سوار شم هی برم و بیام.. یا دلم می خواد 1 دوچرخه کرایه کنم برم تهران گردی.. ...
می خوام تند خوانی یادبگیرم
3-4 تا کتاب کلفت روانشناسی دستمه و اینا:
خاکسپاری اقای بووه:
گرگ بیابان
خرمن سرخ
مسیح هرگز به اینجا نرسید
مرگ ایوانویچ
+ 1 عدد پیک شادی جهت اوزان و ردیف نوازی 3تار که فهمیدم قطعات اهنگش نصفه ضبط شده!
حالا دیگه خودتون برنامه عید منو حدس بزنید:)))

سلام
نشستن در خانه را توصیه نمی کنم حداقل حداقل همون انتقام گیری بهترین کاره من صبح روز اول با مترو میرم بهشت زهرا (صبح زود ), پارسال آنقدر خلوت بود که یک داستان صوتی توی قطار ضبط کردم!! (کرج-تهران)
اما دوچرخه و تهران...سخت است... ولی شما اقدام کنید شاید خوب از کار دراومد...
در مورد کتاب ها:
اولی و آخری را نخوانده ام اما در مورد سه تای دیگه: من از گرگ بیابان اصن خوشم نیومد.
خرمن سرخ رو نخوندم اما دارمش...بد نیست نویسنده اش...از داشیل همت یه جنایی دیگه خوندم (کلید شیشه ای؟ )
به نظرم قبل سال تحویل پیک شادی رو انجام بده که در طول عید خانواده اسیر و عویر نشوند

ص.ش پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

راستش هنوز وقتی به ژرمینال فکر می کنم میبینم چه رمانی بودش!
سفر به انتهای شب هم همینطور
اگنس..
اما ژرمینال 1 حس عجیبی بهش دارم. وهنوزم که هنوزه نمیتونم این حسم رو نامگذاری کنم روش. حتما دوستان این کتاب رو بخونن
------------------------------
سال نو رو به شما تبریک میگم امیدوارم زیر سایه خونواده و پسرا و همسرت شاد و سلامت باشی.
نکات ایمنی رو رعایت کن. جاده های ایرانن دیگه! یا اکه میری اونور بازم اهسته برون ضرر نداره...

سلام
هر سه کتاب هایی که نام بردی عالی بودند
اجاق سرد آنجلا رو خوندی؟
..........................
ممنون
به همچنین شما
من همین ور می چرخم
جاده و ماشین موثرند اما و هزار اما که باید از راننده ها ترسید
مراقب راننده های دیگر باشید

مدادسیاه پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام
چه لیست پر و پیمان و چه دسته بندی جالبی است.

سلام
البته باید روی این دسته بندی ها کار کرد و یک راه کار کردن هم اینه که داده هایی از طرف کتاب خوان های دیگه برسه... چند نفر که یه تعدادی از این کتابها را خوانده اند نظرشون رو بگن و الی آخر

اعظم پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ http://pinkflower73.blogfa..com

سلام
از شما تشکر میکنم برای وقتی که روی این پست باارزش گذاشتید...سپاس فراوان.
پیشاپیش نوروز ۹۲ را بشما تبریک میگم.و برای شما آرزوی بهترین روزها رو دارم.

سلام
ممنون
به همچنین برای شما
سال خوبی رو بسازید

کهکشان جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ق.ظ http://galehje1234.blogfa.com

عید ها من یه بچه خرگوش میشم...صددرصد یه بچه خرگوش نمیتونه کتاب بخونهو لی به سفر و شهر کیلان دماوند فکر میکنه..

سلام
وبلاگای شما نشون می ده که ایام بچه خرگوشی شما فقط به عید منحصر نمیشه
به به چه هوایی
دوستان به جای ما

دامون قنبرزاده جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ق.ظ http://cinemaekhanegi.blogsky.com

سلام
گفتم تا فرصت دارم، سالِ جدید را تبریک بگویم و آرزوی موفقیت بکنم برایتان. پیشنهاداتتان عالی بود و جز سه چهار تا، بقیه را خوانده ام. فعلا هم مشغول کتاب های پی یر بوالو و توماس نارسژاک هستم که ـ فکر می کنم قبلاً هم گفته ام ـ لذتِ خواندشان را با چیزی عوض نمی کنم.
دامون

سلام بر دامون گرامی
ممنون عزیز...امیدوارم سال خوش و خوبی بسازی برای خودت و اطرافیان...
پیشنهادات شما هم همیشه قابل تامله

لیلی مسلمی شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام
واااااااااااا خوب من همه ی این کتاب ها رو دارم الان تو کتابخونه ام... یعنی الان با اینکارتون باعث میشید دوستان وبلاگی کتاب تکراری به من کادو بدن دیگه :(

سلام
خب میشه گفت که من کم آوردم
ایها الوبلاجیون و الوبلاجیات پلیز تتوجه بهذا الموضوع فی زمان الخرید الکتاب جهت العیدی و الهدایا
امیدوارم این هشدار رو دوستان ببینند

پینار شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام
لیست بلند بالاییست

دو تا دوست ناب دارم که دو سه سالی می شه دو سه روز مونده به آخر سال قرار می ذاریم تو فروشگاه چشمه و اونجا هر کدوممون به حساب دو دوست دیگه دو تا کتاب انتخاب می کنیم. روش من درآوردی جالبیه چون قانونی برا قیمت و اینا نداریم و نفس تو سینه آدم حبس می شه مثه بچه ای که برده باشیش تو دکه ی کندی و به ش بگی انتخاب کن.

سلام
حاصل سه سال خوانش مداوم است دیگر
روش خوبی است
من اگه باشم کتابهایی رو انتخاب می کنم که نخونده باشم! چون به هر حال دوست ناب اهل امانت دادن کتاب هست
البته من حالا نه ... من چند سال قبل...من حالا در خواندن کتابهای خودش مانده است!

پینار شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

راستی جریان خوزه چیه؟

سلام مجدد
خوزه و صلوات فرستادن بر روحش را قبلن چند باری به کار برده ام... جریان تاریخی داره و مفصل
شما به عنوان یک جمله معترضه بهش نگاه کن
البته ایشان یکی از شخصیت های صد سال تنهایی مارکز هستند...من ازش سوء استفاده می کنم

سفینه ی غزل شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام بر حاج سید عمو...عیدتان پیشاپیش مبارک.
من فقط چند تایی شان را دارم. رفتم کاغذ و قلم بیارم و بنویسمشان. گوش شیطان کر می خواهم خواندن از سر بگیرم...
ببخشید تنبلی و غیبت طولانی ام را...

سلام
مهندسش کو؟؟!!
برادرزاده آدم که جا بیاندازد دیگه واویلا عید شما هم پیشاپیش مبارک...و خسته نباشید
به سلامتی
به خوشی
اختیار دارید من خودم اهل غیبتم

درخت ابدی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ http://eternaltree.persianblog.ir

سلام.
من جدا از کارهای شخصی، حداقل دو تا کتاب دارم امسال برای خوندن در تعطیلات:
1. تریسترام شندی
2." تشریفات" از سیز نوته‌بام، اولین رمانی که از این نویسنده‌ی هلندی به فارسی منتشر شده. از نامزدهای نوبل امسال بوده و قبلا از کار غیرداستانی "در محفل شاعران مرده"‌ش یه قطعه نقل کرده بودم.
بقیه‌ش به سفر می‌گذره و کتاب و مصاحبت.
سال خوبی داشته باشی، میله جان.

سلام
خب پس حسابی سرتان گرم است این ایام
به همچنین برای شما درخت گرامی

محمدی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ http://ham-bahar.blogfa.com

سلام
فکر کنم بهترین پیشوند برای شما همان حاج حسین باشه پس درود بر حاج حسین
اولا ممنون بابت این کتاب ها و کلا این پست و اما بعد :
ما هر سال با اجازه شما توی تعطیلات در کنار سایر امور و گذراندن اوقات فراغت ، کارمون چاغاله بادام خوردن بود امسال رفتیم بگیریم کیلویی 50 هزار تومان ، منصرف شدیم منتها نمی دونم به روح کی صلوات بفرستم ؟

سلام

حاج زنبور کچل

فکر کنم خوزه آئورلیانو به فکر سلامتی شما بوده و بهتره که صلوات رو داغ داغ برای ایشون حواله کنید

دایناسور یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام
سال نو مبارک
بابت تمام پست هات مخصوصا این آخری و اراده و استقامتت تشکر می کنم.
بخوان و برای بنویس!

سلام
به همچنین بر شما دایناسور جوان
اراده و استقامت من آدم توی رودربایستی بمونی هستم
نکته در همین کلمه جاافتاده بعد از "برای" است
ممنون

خزنده یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

پس شما هم "چپ" خوان هستید! یوسا و فوئنتس و ...

درود بر شما. به قول استاد شبستری رمان خواندن هم هنری است برای خودش

سال نو پر از تجربه های کاغذی

سلام

چپ از نوع یوسا و فوئنتس آن هم وسط آمریکای لاتین
...
به همچنین برای شما
امیدوارم سال خوبی رو بسازی

فریبا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ق.ظ http://dorna53.blogfa.com/http://

سلام. من چند تا کتاب داستان جدید گرفتم
اما شور و حال سال جدید نمی ذاره یه جا بند بشم و بخونم همش در تلاطم هستم
گمونم تو عید نمیشه از گلستان سعدی فیض برد باید متوسل بشیم به گلستان طبیعت
نوشدن طبیعت مبارک

سلام
من هم دچار این سوز و حال هستم! ببخشید شور و حال... و شدیدن دارم حال می کنم
توی عید باید خستگی حاصل از خونه تکونی رو از تن به در کرد
...
بر شما هم مبارک

پرنیان دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام بر جورج .... اوه ببخشید
سلام بر میله ی عزیز

و سال نو مبارک

سلام

من نهایتن کارلوس هستم!
سال نو شما هم مبارک

نسیم دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ http://delgapp.blogfa.com

سال نو مبارک میله جان. خسته نباشید بابت این همه فعالیت فرهنگی :))

سلام
سال نو شما هم مبارک
ممنون

چه همه!

هژیر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ http://withsunshine.blogfa.com/

سل نو مبارک.

سلام
سال نو شما هم مبارک

ناصر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ http://kheradepuya.blogfa.com

ممنون از اینکه یه نوشته های منم سر می زنی
عیدت مبارک پیش پیش

سلام
شرمنده که دیر به دیر میام
سال نو شما هم مبارک

رها دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ http://fair-eng.blogsky.com

کارتون عالی بود... :) بهترین عیدی!
من یک لیست از کتابایی که تصمیم دارم سال 92 بخونم تهیه کردم، این لیست شما هم واقعا بهم کمک می کنه.... باید بعضی هاشونو اضافه کنم... :)
راستش پیشاپیش سال نو مبارک.

سلام
ممنون...نوش جان
امیدوارم به کار بیاد
سال نو شما هم مبارک
خوش بگذره

رها دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ http://fair-eng.blogsky.com

بعضی هاشونو خوندم، تعدادیشون رو هم تو لیستم داشتم... و تعدادی هم اضافه میشن... بازم مرسی

قربانت
خوش باشی

سمانه چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ http://trainingskills.blogfa.com/

سلام آقا حسین
من از سایت آقای شعبانعلی به اینجا اومدم
همه ی این کتاب ها به نظرم فوق العاده باشن ،چون من چند تایی از اینها رو خوندم ومیدونم .بقیه رو هم سعی میکنم در برنامه سالی که پیش رو دارم .بگنجونم .ممنون بابت معرفی
راستی من قول ساختن یک وبلاگ رو به دوستانم در سایت آقای شعبانعلی داده بودم
خوشحال میشم تادر خونه ی مجازیم شما رو ببینم واز نظرات دوست خوبی مثل شما استفاده کنم
باتشکر

سلام دوست عزیز
جالب بود برام مبداء حرکت شما به این سمت
امیدوارم سال پیش رو را پربارتر کنید و من را هم از نظراتتان محروم نکنید.
ممنون

بی نام دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ق.ظ http://7926062.persianblog.ir

بوکفسکی

سلام

نافداراتزه !

بی نام دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ب.ظ http://7926062.persianblog.ir

به نظرم برنارد شاو گفته که کسی که کتاب امانت میده ابلهه و اونی که کتابو پس میده ابله تر! با این حال اگه در موقعیتی کارتن هامو وا کردم حتماً برات کنار میذارمشون! لازمش اینه که پدر دوست دخترم سرزده بیاد خونه!

سلام
من هم با جناب برنارد شاو هم عقیده ام ...منتها در بخش اول! چون هنوز به بازگشت برخی کتابهام امیدوارم!
امیدوارم که این اتفاق هیچگاه نیفته...

بی نام دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:31 ب.ظ http://7926062.persianblog.ir

اینکه امیدوارید کتابا برگردن منطقی. دنیا هنوز پر از احمقاییه که کتابا رو پس میدن. یکیشم خودمم.

غیر از امید داشتن برای امانت دهنده امر دیگری متصور نیست... اگه بشه چی میشه!

فرید دولتی چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:11 ق.ظ

دوستان اخیرا کتابی به دستم رسید که واقعا بینظیر بود اصلا باورم نمبشد ایرانی باشه من عاشق سینما هستم و رمان این کتاب منو یاد فیلمهای خارجی مینداخت از لحظه ایی که شروعش کردم تا تمام لشه از جام تکون تخوردم .بهتون پیشنهاد میکنم حتما این داستان رو بخونین مطمئنم همتون باهاش همذات پنداری میکنین . من یه جاهایی گریه کردم ...اسم کتاب بود : دوئت های خاموش نویسنده ش هلن بهرامی

سلام
ممنون از پیشنهادتان. امیدوارم در کتابفروشی پیشنهادتان را ببینم و بررسی کنم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد