میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

نمایشگاه کتاب نزدیک است.

ایام نمایشگاه کتاب نزدیک است و فرصتی است که لحظاتی احساس کنیم سرانه مطالعه در ایران بسیار زیاد است! لحظاتی که از هجوم فرهنگ دوستانه ملت به سوی سالن ها و غرفه ها اشک شوق بر چشمانمان حلقه می زند! فرصتی است که بر خود ببالیم از جایگاه رفیع کتاب در زندگی خودمان! از آن طرف هم فرصتی استثنایی است که از کثرت چاپ های گوناگون دیوان حافظ و مفاتیح و کتب خاص دیگر حیران شویم و همچنین یک غرفه در میان یا دو تا در میان با کتابی متفاوت در مورد آخرین متدهای طالع بینی روبرو شویم: ماداگاسکاری , بورکینافاسویی و ... اون جزیرهه که رییس جمهور رفت چی بود اسمش؟ از اونجا طالع بینی در نیومده تاحالا! عجیبه!

خلاصه خواستم بگم که این ایام فراموش نشود.

برای این که مرتکب خرید دوباره یک کتاب نشوم لیستی از کتابهای موجودم برداشته ام!

دوستان هم اگر پیشنهاد ویژه ای برای خرید کتابی خاص دارند حتماً دریغ ننمایند چون با توجه به کمبود جا و کثرت کتاب های خوانده نشده این آخرین خرید کتاب در سال جاری خواهد بود! جدی می گم!

*

کتاب های موجود در کتابخانه ام که هنوز نخوانده ام:

الف) ایرانی

1- من گنجشک نیستم   مصطفی مستور

2- سه کتاب      زویا پیرزاد

3- بازگشت به درخونگاه   اسماعیل فصیح

4- درخت انجیر معابد  احمد محمود

5- خانه ادریسیها    غزاله علیزاده

6- استخوان خوک و دستهای جذامی  مصطفی مستور

7- من او    رضا امیرخانی

.

ب) خارجی

1- سال مرگ ریکاردو ریش   ساراماگو

2- بلم سنگی  ساراماگو

3- شهود     فلانری اوکانر

4- نایب کنسول  دوراس

5- بیلی بات گیت   دکتروف

6- دعوت به مراسم گردن زنی  ناباکوف

7-  ماری  ناباکوف

8- امپراطوری خورشید  بالارد

9- دلتگی های نقاش خیابان 48   سلینجر

10- ناتوردشت    سلینجر

11- فرانی و زویی  سلینجر

12- یوزپلنگ  لامپه دوزا

13- روانکاو  ماشادو دآسیس

14- عطر  پاتریک زوسکیند

15- سه گانه نیویورک  پل استر

16- همراه آفتاب  کورلند

17- توطئه میکروبی در نیویورک  رابین کوک

18- زمستان سخت   اسماعیل کاداره

19- چه کسی دورونتین را باز آورد  کاداره

20-  رهایی   کنراد

21- لرد جیم   کنراد

22- عروس فریبکار  اتوود

23- قلب شکارچی تنها   مک کالرز

24- ملاقات با مرینال  دیوا کارونی

25- مسیح هرگز به اینجا نرسید  کارلو لوی

26- مالون می میرد  بکت

27- موش و گربه  گونترگراس

28- چشم های بازمانده در گور  آستوریاس

29- نان آن سالها  هاینریش بل

30- آبروی ازدست رفته کاترینا بلوم  بل

31- پرنده خارزار  کالین مکالو

32- منطقه مصیبت زده شهر  بالارد

33- مرگ در آند  یوسا

34- زندگی واقعی آلخاندرو مایتا  یوسا

35- آیا آدم مصنوعی ها خواب گوسفند برقی را می بینند  کی دیک

36- وچدان زنو  اسووو

37- پدرو پارامو  خوان رولفو

38- میکله عزیز  گینزبورگ

39- خانم هریس به نیویورگ می رود  گالیکو

40- توفان در مرداب  شیاشا

41- زنگها برای که به صدا در می آید  همینگوی

42- وداع با اسلحه   همینگوی

43- تسلی ناپذیر  ایشی گورو

44- موج ها  وولف

45- به سوی فانوس دریایی  وولف

46- قهرمانان و گورها  ساباتو

47- تونل   ساباتو

48- خرمن سرخ  داشیل همت

49- تنهایی پرهیاهو  هرابال

50- جانورها  کارول اوتس

51- فضیلت های ناچیز    گینزبورگ

52- اگنس  پیتر اشتام

53- پوست انداختن  فوئنتس

54- مرگ آرتیمو کروز  فوئنتس

55- رنج های ورتر جوان  گوته

56- رهنمودهایی برای نزول دوزخ  لسینگ

57- گارد سفید  بولگاکف

58- وازدگان خاک  کستلر

59- مادر  پرل باک

60- آنا کارنینا  تولستوی

61- پرونده پلیکان جان گریشام

62- خدای چیزهای کوچک  آرونداتی روی

63- دختر پرتقالی  گوردر

64- استخوان های دوست داشتنی  زیبولد

65- تراژدی آمریکایی  درایزر

66- امید  آندره مالرو

67- یک مشت تمشک   سیلونه

68- آب بابا ارباب  گاوینو لدا

69- برمی گردیم و گل نسرین می چینیم  لافایت

70- بل آمی  گی دومو پاسان

71- بهشت  تونی موریسون

72- جاز  تونی موریسون

73- زندگی در پیش رو  رومن گاری

74- ژرمینال  زولا

75- ینگه دنیا  دوس پاسوس

76- در انتظار بربرها  کوتسیا

77- نادیا  آندره برتون

78- کولومبوره   بوتزاتی

79- انتخابات الویرا  نایپل

80- غریبه ها در قطار  های اسمیت

81- تس   توماس هاردی

82- شکست در کوئینتا   استانیسلاو لم

83- مون بزرگ  آلن فورنیه

84- بندرهای شرقی  امین مالوف

85- دیگر آرامشی نیست  چی نوآ چی به

86- عروسک فرنگی  آلبادسس پدس

.

کتابهای موجود در کتابخانه ام که قبل از وبلاگ نویسی خوانده ام و شاید دوباره بخوانم و بنویسم:

1- مامور معتمد     گراهام گرین

2- همسایه ها        احمد محمود

3- مضحکه ضحاک  میثاق امیرفجر

4- خاطرات پس از مرگ براس کوباس  ماشادو دآسیس

5- کفش های شیطان را نپوش   احمد غلامی

6- زمین سوخته  احمد محمود

7- قصه کودتا   اپستین

8- در تنگ    آندره ژید

9- بی خبری   میلان کوندرا

10- دوبلینی ها  جیمز جویس

11- آوای وحش  جک لندن

12- دشمنان جامعه سالم  ابراهیم نبوی

13- عقاید یک دلقک  هاینریش بل

14- زندگی و زمانه مایکل ک   جی ام کوتسیا

15- شوخی  میلان کوندرا

16- بینوایان  ویکتور هوگو

17- یک درخت یک صخره یک ابر  مجموعه قطور داستان کوتاه

*

پ ن 1: کماکان مشغول خواندن خوشه های خشم هستم. صفحه 140 هستم و سرعتم پایین!

پ ن 2: مطلب بعدی در مورد مجموعه داستان کوتاه "آن گوشه دنج سمت چپ" مهدی ربی است.

پ ن 3: کتاب نازک! بعدی که می خوانم آبروی از دست رفته کاترینا بلوم اثر هاینریش بل خواهد بود. منتظر دوستان همراه هستم.

نظرات 33 + ارسال نظر
بـیــگــانـــــــه یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://hepta.blogsky.com

فرصت خوبیست برای کتاب خوانی و شاید مهم تر اینکه انگیزه ی خوبیست برای کتاب خوانی.

سلام
برای من که بیشتر فرصتیه برای کتاب خری!

دایناسور یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ http://1dinosaur.persianblog.ir

سلام
نمی دونم نظر ما را پرسیدید یا نه؟
اما از کتابخونه پر بارتون چندتایی را خوندم و اما اگه بخوام بگم چی را بخونید از ایرانی ها " استخوان خوک و..." و از خارجی ها " فرانی و زویی" را در اولویت قرار بدید.
این همه کتاب را کجا جا دادی اخوی؟

سلام
بله دقیقاً نظر شما را برای کتاب جدید و همچنین اولویت بندی های بعدی ...
احتیاج مادر اختراع است برادر! در منزل قبلی از فضای بالای پیش آمدگی گچبری بالای اوپن آشپزخانه استفاده کرده بودم! در منزل فعلی یک کمد دیواری عریض را تبدیل به کتابخانه کرده ام...

حسین(گیلانی) یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.halachin.blogfa.com

سلام دوست عزیز.
1.گفتی نمایشگاه داغم تازه شد. دو باراومدم نمایشگاه از کتاب خوندن پشیمون شدم با اون مدیریت و نظم بی نظیرش!!!!
2.پیشنهاد میکنم بین کتابهای نازک "تنهایی پر هیاهو "رو در اولویت اول قرار بدید
3.ظاهرا با رمان و داستان میانه بهتری دارید، جسارتا چند تا پیشنهاد دارم:
- نان و شراب؛اینیا تسیو سیلونه؛محمد قاضی
- لی لی ؛ خولیو کورتاسار؛ کیومرث پارسا؛نشر علم(اگر پیدا شد البته)
- میرا؛کریستوفر فرانک؛ لیلی گلستان
- خشم وهیاهو ؛ ویلیام فاکنر؛ صالح حسینی
- بارون درخت نشین؛ ایتالو کالوینو؛ نهدی سحابی
- وقت تقصیر ؛ محمد رضا کاتب ؛ نیلوفر
- تهران شهر بی آسمان؛ امیر حسن چهل تن
_ کتاب بی نام اعترافات؛ داود غفارزادگان؛ نشر روزنه
- من ببر نیستم پیچیده به بالای خود تاکم؛ محمدرضا صفدری
- تیله آبی؛ محمدرضا صفدری
فعلا همین. اگه چیز تازه تازه ای به ذهنم رسید باز مزاحم می شم.
پ.ن: سوای اینها پیشنهاد می کنم کتاب " تاریخ بی خردی" نوشته باربارا تاکمن، انتشارات کاروان ،ترجمه حسن کامشاد رو هم بگیرید.

یا حق.

سلام
1- واقعاً رفتن به نمایشگاه کاری فرهنگی با اعمال شاقه است!
2- پیشنهاد نیکویی است
3- الان میونه ام با این نوع کتاب بهتره! هرچند حجم کتابهای دیگرم بیشتره... اما در باب پیشنهادات:
از سیلونه نان و شراب و مکتب دیکتاتورها را قبلاً خوانده ام و فونتامارا را هم دیده ایم! (یاد محمد قاضی و ترجمه هایش به خیر)
پیشنهاد دوم و سوم خوب است و همچنین تمام داخلی ها
خشم و هیاهو را هم اینجا در موردش نوشته ام:
http://hosseinkarlos.blogsky.com/1389/07/12/post-54/
بارون درخت نشین و چند کتاب دیگر را هم در خانه یکی از دوستان نشان کرده ام!
کتاب پی نوشت را هم حتماً می بینم.
ممنون
منتظر چنین پیام هایی از باقی دوستان هستم.

فرواک یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ http://farvak. persianblog. ir

سلام. ای بابا عجب لیست بلند بالایی دارید از اونهایی که نخوندید. ( ولی فکر کنم خوندید ها؟!) آخه وقتی نخوندید پس چرا خریدینش؟ دونه دونه برادر.
لیست کتاب‌های فارسی‌تون خیلی کمه. این بداقبالی رمان نویس‌های ایرانه یا خودتون ایرانی پسند نیستید؟
در مورد کتاب‌های خارجی بگم که دزیره. برادران کارامازوف. سالخوردگی و گفتگو در کاتدرال بد نیست.
اما در مورد کتاب‌های فارسی من لیستی ندارم و شما علاقه‌ای به فیلم فارسی ندارید!....

سلام
خریدم که بخونم! وقتی وسوسه خرید زیاد باشه و وقت خواندن کم بعد از مدتی می شود این!!
منتظر معرفی کتاب های خوب داخلی هستم... تعصبی ندارم.
گفتگو در کاتدرال در لیست خریدم هست ...
برادران کارامازوف را در خانه همان دوستی که در بالا اشاره کرده ام نشان زده ام!
سالخوردگی را بیشتر آدرس بدهید.
ممنون

پرنیان یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ http://fathebagh.blogsky.com

سلام
خوبید؟ وای چقدر کتاب نخونده دارید. سابقه ی شما الان از من خرابتره !!! من حداقل کمتر می خرم
گذشته از شوخی واقعا الان نمایشگاه کتاب ارزش رفتن داره یا نه؟ شما که کتاب خوان حرفه ای هستید بهتر می دانید.
من چند سالی هست که به نمایشگاه کتاب نمی رم هر کتابی رو بخوام یا شهر کتاب یا نشر چشمه حتما باید داشته باشه. احساس می کنم نمایشگاه غیر از خستگی هیچ چیزی نداره.
به هر حال امیدوارم همیشه از مطالعه ی کتابهای انتخابی لذت ببرید و کتابخانه تان مملو از کتابهای خوانده و گاهی نخوانده باشد.

سلام
سابقه ام وحشتناک خرابه...خراب
نمایشگاه رفتن سال هاست بهانه ای برای دیدن دوستانیست که توفیق دیدنشان در ایام نمایشگاه دست می دهد! نطفه این وبلاگ هم سال گذشته در نمایشگاه بسته شد و ...خلاصه از مصاحبت دوستان لذت می بریم... اما اممممما ! خستگیش هم واقعاً خفنه..
ممنون

نیکادل یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ http://aftabsookhte.blogfa.com

سلام
آبروی از دست رفته کاترینا رو باهات هستم
از لیست ایرانی بازگشت به درخونگاه رو خوندم از خوندنش پشیمون نمیشی. من خیلی دوستش داشتم چون بعضی از آرزوهای از دست رفته ام رو توی این داستان متبلور می دیدم . اصلاْ من عاشق داستانهای مربوط به محله های قدیم تهرانم .
از لیست خارجی ها بعضی رو خوندم از نخونده ها خیلی دلم می خواد وداع با اسلحه رو بخونم تقریباْ برام عقده شده اما بدم نمیاد به ناباکوف و یه سری نویسنده هایی که کتابای خوبی ازشون خوندیم سر بزنیم.
به هر حال من مه تا اونجا که بتونم پایه ام.

سلام بر پایه عزیز
ممنون... اگر شروع به خواندن کردی حواست باشد که تاریخ ها مغشوش است! اولین تاریخ ذکر شده دوم فوریه نیست و باید بیستم فوریه باشد! مواظب باش گیجت نکند. من اواسطش هستم.

درخت ابدی دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ق.ظ http://eternaltree.persianblog.ir

سلام.
راستش، میله‌جان، بعید می‌دونم این خرید آخر امسالت باشه
خوشم میاد که سلیقه‌ی متنوعی داری.
نمایشگاه کتاب معمولا پر از سیاهی‌لشکره، زیاد نباید جدی گرفتش.
یه مقدار خودم دارم که اغلب نازکن و بهت می‌گم نخری. می‌دونم که حالشو ندارم فهرست بدم!
من که از مناسک سالانه‌ی اهل کتاب لذت می‌برم. مثل جشن تولده برام و البته، پس دادن هدایا!

سلام درخت جان
یکی از دوستان خیلی قبل ها به من می گفت تو خیلی پراکنده خوان هستی. راست هم می گفت ...به همین خاطر زیر عنوان وبلاگم همین رو ذکر کردم.
امسال از وجود شما حسابی بهره مند هستیم دیگه لیست لازم نیست!

فرواک دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام دوباره.
رمان سالخوردگی اثر سیمون دوبووار و در دو جلد توسط نشر توس به چاپ رسیده.
اما کتاب‌های ماندگار و قطور ایران:( تو نمایشگاه بیشتر نشر بدرد می‌خوره وگرنه آدم سردر گم می‌شه)
۱. کلیدر. محمود دولت‌ آبادی. نشر فرهنگ معاصر
۲. پک کامل داستان‌های جلال آل احمد. نشر جامه دران
۳. پک کامل هدایت. نشر جامه دران.
رمان امروز:
۱. سمفونی مردگان. عباس معروفی. ققنوس
۲. انگار گفته بودی لیلی. سپیده شاملو. نشر مرکز
۳. خط تیره آیلین. ماه منیر کرباسی. ققنوس.
۴. و دیگران. محبوبه میر قدیری. انتشارات روشنگران و مطالعات زنان
۵.پرسه زیر درختان تاغ. علی چنگیزی. چشمه
۶. شب ممکن. محمد حسن شهسواری
و
مجموعه داستان:
۱.برو ولگردی کن. مهدی ربی. چشمه.
۲.دیوانه در مهتاب. حمیدرضا نجفی. چشمه.
۳. سمت تاریک کلمات. حسین سنا پور. چشمه
۴. بگذریم. بهناز علی‌پور گسگری. چشمه.
۵. ها کردن. پیمان هوشمند زاده. چشمه.
زیاد شد. ا معذرت.
پست جدیدم درباره‌ی بهار ۶۳ مجتبا پور محسنه خوشحال می‌شم سر بزنید.

سلام
ممنون دوست عزیز

خدمت می رسم

NiiiiiZ دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ http://taktaazi.blogfa.com

به کتابخانۀ شما حسودی می کنیییییییییییییییییییییم!
من هیچ کتاب نخونده ای تو خونه ندارم:((

(تولد کودکتون هم بسی مبارک! پس کو کیک؟؟)

سلام
چه خوب که کتاب نخونده ندارید... وجدانتان راحته در عوض...حالا یکی یکی و دو تا دو تا بخرید و بخونید
ممنون جای شما را خالی کردیم

سوفیا دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ http://allethia.blogfa.com

سلام
خوش بحالتون بااین کتابخونتون
نه خوش بحال کتابخونتون با این کتاب خونیتون

سلام
ممنون دوست عزیز

فانی دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ http://oldmidwife.persianblog.ir

اصلا نمی تونم باور کنم که کسی درخت انجیر معابد و وداع با اسلحه رو داشته باشه و بذاردشون تو نوبت!
بی ذوق نبودی شما!این کارا ازت بعیده.
نمایشگاه نمی رم.اصلن معنی نداره.برم مصلی رو ببینم حرص بخورم؟!
چقدر شما پولداری.بزنم به تخته.خدا برکت بده به کسب و کارتون.
اما خرج کردن واسه کتاب از اون کاراییه من خیری ازش ندیدم.و توصیه هم نمی کنم.
حالا هر وقت کتاب بخوام یا امانت می گیرم یا می دزدم!
خوش بگذره.

سلام
این کتابها یعنی اکثرشان ( نزدیک به همه شان) خرید سال گذشته هستند و باور کنید که سال گذشته بیشتر از این تعدادی که خوندم امکان نداشت که بیشتر بخونم!
من نمایشگاه میرم و دوستانم را هم به همین بهانه می بینم. از شما بعیده که حرص بخورید! (شوخی: یعنی مصلی از اخراجی ها حرص درآر تره! )
خوشبختانه وضع توپه و همه جا آرومه و...
امانت گرفتن خیلی خوبه اما دزدیدن هیجانش بیشتره! سوژه خوب اگر سراغ داری تیمی بریم تو کارش , پایه ام

نعیمه دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ http://dokhtarezamin.blogfa.com/

یکی دو سالی است که دیگه به نمایشگاه کتاب نمی رم.
تنها سری به قسمت کتاب کودکان و نوجوانان می زنم و برای گل پسر خرید می کنم.
به این نتیجه رسیدم کتابفروشی محل از همه بهتره. حداقل خودش اهل مطالعه است و گاهی کتابهای خیلی خوبی معرفی می کنه.
خدا عمر به همه دوستانی بده که کتابهایی خوبی را که خوانده اند معرفی می کنند و ما هم از برکت وجود نازنینشان یه چیزی یاد می گیریم.
راستی عقاید یک دلقک معرکه است. منتظرم ببینم در باره این کتاب چی می نویسی.

سلام
نتیجه گیری خوبیه و موافقم ... به خصوص اگر چاپ های قبل را هم پیدا کنیم که نور علی نوره!
قسمت کودکان که خدا خیرش بدهد در یک جمله: خرید و سیاحت تحت فشار!
معرفی دوستان خیلی یاری دهنده است... موافقم

دایناسور سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ق.ظ http://1dinosaur.persianblog.ir

سلام
بنده آپم
تشریف بیارید

سلام
خدمت می رسم
در اولین فرصت

مهدی نادری نژاد سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.mehre8000.org

با سلام
کتاب های زیادی است ولی همینکه در فهرست قرار بدهیم و در انتظار قرار بدهیم بسیار خوبست.
من هم مشغله نمایشگاه دارم.

سلام
بله ... بهتر از اینه که کاری نکنیم
ولی بخونیم خیلی بهتره

نفیسه سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

نمایشگاه کتاب رو خیلی دوست دارم. نوستالژی برای من البته بیشتر. به جز پارسال الان چند سالی که اصلا لذت نمی برم ازش. ولی خوب یه عالمه کتاب یه جا دیدن واسه من مثل مغازه اسباب بازی فروش برای بچه هاست.
در مورد کتابهای نخوانده که نگو وای خیلی زیادن. در مورد کتابهای در ادامه هم که خوشه های خشم را هستم. این کتاب نازک هم لامذهب کتابی بود ها. پایه ام اساسی...

سلام
برای من که حسابی نوستالژی داره... دو سال زمان دانشجویی غرفه دار بودم و خاطرات زیادی دارم.
منظورت کاترینا ست؟ برگشتنی تموم میشه ! خوب است.
ممنون که پایه اید

مهرگان سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ http://CHERCHE.BLOGFA.COM

ایده ی بسیار جالبی بود این دسته بندی کتابهای خوانده ونخوانده تعدادی از لیست کتابهای شما را باید به لیست کتابهایی که باید بخوانم اضافه کنم.
اگر اهل نمایشنامه هستید آثار اریک امانوئل اشمیت را توصیه میکنم:"یک روز قشنگ بارانی" ,"نوای اسرار آمیز" و "خرده جنایت های زن و شوهری". همگی فوق العاده اند کتابهای نازکی هستند و بسیار قابل تاملند
از رومن گاری "خداحافظ گاری کوپر"و"زندگی در پیش رو" را خوانده ام که فوق العاده بودند."ارکستر شبانه چوبها" از رضا قاسمی را هم که حتما خوانده اید."پاگرد"هم داستان جالبیست.
از کلان شهرها دورم وگرنه پایه میشدم!

سلام
ممنون از معرفی هایی که کردید... از اشمیت چیزی نخواندم و ندارم و لذا حتماً خواهم خرید و خواند... یکی یا دو تا
خداحافظ گاری کوپر رو درباره اش نوشتم:
http://hosseinkarlos.blogsky.com/1389/06/21/post-48/
و همنوایی شبانه هم که ای ول داشت:
http://hosseinkarlos.blogsky.com/1389/10/07/post-88/
http://hosseinkarlos.blogsky.com/1389/10/05/post-87/
...................
کم سعادتی ماست
ولی برای همراه شدن در خواندن که می شود پایه شد

فانی سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ http://oldmidwife.persianblog.ir

خوب معلومه که حرص در آورتره آقای حسین!
خداییش آدم اکبر عبدی رو می بینه روحش تازه می شه اما مصلی چی؟پر از خشکی و بی آبی و در و پنجره های زشت و غرفه هایی پر از بوی عرق اهل فرهنگ!
خدا رو شکر که وضع توپه.اما حیفش نکنید!
حتما خبرتون می کنم.من می رم واسه عملیات شناسایی بعد شما فاز اجرایی رو دست بگیرید!

سلام
آه.... گفتم الان بعد از مصلی چی؟ میگی موی بلند ناخن دراز واه و واه و واه... بگذریم! در مصلی هم خیلی چیزا هست که روح آدم رو تازه می کنه! برداشت اشتباه نکن منظورم کتاب است
خرید چند تا کتاب به جاییم فشار نمیاره (در مورد خودم البته می گم)!
من بعد از شناسایی فاز طراحی را انجام می دم و بعدش فاز اجرایی دست شما رو می بوسه! من میام تلمذ

منیره سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ http://booyedoost.blogfa.com

سلام
اشکالی داره ما جای نمایشگاه بیایم خونه شما ؟
شما تحمل دیدن یک خانواده این شکلی رو دارین ؟

سلام
ما رو از مهمون می ترسونی!!!!! یا از امانت دادن کتاب

سوفیا سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ http://allethia.blogfa.com

سلام
ممنون اومدید سرزدید
راستش برای شما که پای تخت میشینید البته نمایشگاه خیلی مهم نیست ولی برای ماکه توی شهرمون بعضی وقتها دنبال کتابی می گردیم ونیست وفقط می تونیم به نمایشگاه دل خوش کنیم معجزه است

سلام
البته برخی مواقع ما برای پیدا کردن بعضی کتاب ها از پایتخت میزنیم بیرون!
برای من که مهم است

ققنوس سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ http://qoqnooos.blogfa.com/

با این همه کتاب نخوانده دیگه نمایشگاه کتاب لازم ندارید که.
شما یه نمایشگاه بذار برای بقیه!

آثار هاینریش بل را دوست دارم و عقاید یک دلقک، نان آن سالها و ابروی از دست رفته کاترینا بلوم را خوانده ام و همه رو بسیار دوست داشتم. میراث را هم خریده ام که هنوز فرصت خواندن پیش نیامده.

ناتور دشت سالینجر یکی از محبوبترینهاست برای من. اولویتش را بالا ببرید لطفا.

مرگ در آند یوسا و زندگی در پیش رو رومن گاری هم انقدر آقای همسر به به و چه چه کرده که تصمیم دارم حتما بخوانم.

سلام
البته حق با شما هم هست اما یه تعداد کتاب جاشون خالیه...نمایشگاه من هم وبلاگ منه
عالیه شما هم خوب می خوانید و آقای همسر خوش سلیقه ای دارید. اولویت اون رو هم بالا می برم ... خیلی بالا (یعنی تو همین فصل بهار!)
ممنون

داستان تکراری سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ http://baharakmv2.blogfa.com

سلام. کتاب رمان نوجوان ندارید؟

سلام
دفعه قبل که گفتید پیتر پن اثر ج م بری و ترجمه مهدی غبرایی رو گرفتم ... حالا در نمایشگاه سعی می کنم یه حرکتی بزنم در این زمینه

زهرا سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ

باز هم موسم نمایشگاه کتاب و هر سال اعصاب خرد کن تر سال قبل ! پار سال که سری زدم به این نمایشگاه ... به واقع که جز خستگی حاصلی نداشت.یه چند تا کتابی که میخواستمو نداشتن وبه قول شما یه خط در میون کتابهای مشابه به چشم میخورد ....ولی باز شاید امسال هم یه سرکی زدم دلم نمیاد نرم...
لیست بلند بالایی دارید از کتابهای نخوانده !!!!!!!!!
راستی شما پرچمت کو؟؟

سلام دوست عزیز
وقتی قرار باشد با دوست عزیزی در نمایشگاه قدم بزنید و صحبت و از این جور برنامه ها کمتر اعصابتان خورد می شود... پس توصیه می کنم با دوستان عزیزی که فرصت چندانی در طول سال برای دیدنشان پیش نمی آید در نمایشگاه قرار بگذارید (البته اگر علاقمند کتاب باشند طرفین! وگرنه جا قحطی نیست)....
پرچم اینجاست در قسمتی که نام وبلاگ را توضیح داده ام:
http://hosseinkarlos.blogsky.com/1389/07/28/post-60/
ممنون

داستان تکراری چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ق.ظ http://baharakmv2.blogfa.com

از نمایشگاه فقط خاطره پا درد و گرسنگی و گرما و ماشین پیدا نکردن و آدرس گم کردنش یادمه. همین شهر کتاب ساری بهترین کتابا رو داره تازه مبله هم هست که بشینی بخونی و به آدم کاغذ و قلم هم میدن برای یادداشت برداری. (فقط چایی دارچین ندارن) خود نمایشگاه کتاب ساری هم با وجود 40 درصد تخفیف اینقدر خسته کننده است که من لیست رو میدم دست آقامون و میسپرمش به خدا.

سلام
این که خیلی عالیه (شهر کتاب رو می گم)
اون هم که خیلی خوبه (چهل درصد رو می گم)
با این حساب شما اگر خود خدا هم خواست باهاتون در نمایشگاه کتاب تهران قرار بگذاره بی خیال شید چون واقعاً به خستگیش نمی ارزه خدا پدر و مادر همسر را برای ایشون حفظ کناد. احسنت.

منیره چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ق.ظ http://booyedoost.blogfa.com

شایدم از هدیه گرفتن کتاب
برای تو راهی , راه دوری نمیره

سلام
نه از اون هم نمی ترسم نه این که کلن شما هزاران کیلومتر دور هستید و ... نه کلن نمی ترسم
آهان هدیه گرفتن یا هدیه دادن!؟ فرقی نمی کنه جفتش خوبه

منیره چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ http://booyedoost.blogfa.com

سه باره سلام
کتاب هدیه گرفتن ما دیگه , از شما ... ما که حالا حالا ها توفیق سفر نداریم ... هستیم در خدمت تون

حواس رو میبینین تو رو خدا البته ما که من المهد الی الکن هوادار مهمان هستیم . شما هم که دست خالی نمی اومدین که . لجم از حواس پرتی خودمه

سلام
منو هم به دلیل بی پرچمی نمی گذارند وارد اروپا بشوم
مجبورم کردی یک داستان دیگه بخونم و فایلش رو بگذارم اینجا!!!!!!

فرزانه چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.elhrad.blogsky.com

سلام
وجدانتان کاملاً راحت باشد من خودم مثل نیکادل افتادم تو سربالایی ... البته واقعاً میشه یه جوری گفت به انتهای شب سفر کرده ام
این کتابهای نخوانده قفسه کتاب هم یه جوری انگیزه
می دهند برای ادامه روزها و هم باعث خجالتند ... بهر حال بودن کتاب نخوانده هم بهتر از نبودنشه تازه بعضی از خوانده ها را باید که باز هم خواند
از نخوانده هایی که دارید آناکارنینا و ناتور دشت و تنهایی پر هیاهو را حتماً جلو بندازین
نان سالهای جوانی و فرانی و زویی هم خیلی حیف اند که خوانده نشوند بقیه را بیشترشان را اسمشان را نشنیده ام
من معمولاً وقتی از کار یک نویسنده خوشم میآید سراغ کارهای دیگرش هم می روم اینه که کتابهایم مثل شما این همه تنوع نویسنده ندارد
امسال هم نمایشگاه برو نیستم مگر به بهانه دیداری ...

الان هم رفته ام سراغ فلسفه دارم شیرین نفس نفس می زنم فکر می کردم حرفی ندارم اما چقدر حرف زدم

سلام
خوشبختانه بعد از هر سربالایی سرپایینی هست فقط مواظب باشیم که موقع پایین اومدن با همون دنده ای که رفتیم بالا به سمت پایین حرکت کنیم.
بله انگیزه خاصی به آدم می دهند... بودنش خیلی بهتر از نبودنشه... تازه به قول اون تیزر تلویزیونی کلاس هم داره!!!
اونا رو هم حتماً جلو می اندازم...آناکارنینا که نوبت قطور بعدی را به خودش اختصاص داده است. (نوبت قطور!!)
خیلی عالیه ...بگذارید قشنگ عرقتان دربیاید. برای سلامتی ذهن مفیده.

نوشینه پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

ببینم مبادله کتاب را قبول داری ؟ بهت حسودی ام شد . البته من بیشتر از تو کتابهای نخوانده دارم

سلام
پیشنهاد خوبیه

لیلی دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ http://lilymoslemi.blogfa.com/

چقدر لیست کتابهاتون رو دوست داشتم... خودش راهنمای خوبیه برای اینکه سلیقه هامون رو ما دوستان به هم نزدیک کنیم... چه کتابهای توپی هم دارید و نخوندید... ولی وبلاگ نویسی واقعا به آدم انگیزه مطالعه میده... خوشه های خشم رو من در 20 سالگی با سرعت نور ظرف 4روز خواندم خودم هم باورم نمیشه یه همچین کتاب کت و کلفتی رو خونده باشم و خیلی خوشحالم از این بابت... راستی بیا عکسهای دوستامون رو ببین و کتاب مهدی رضایی رو هم به لیستت اضافه کن... قشنگه

سلام
دیگه فقط همین ایام یه کم لیست را گسترش می دهم و بعد دیگه کتاب نمی خرم تا نصف کتاب های نخونده را بخونم!
اومدم و دیدم
به روی چشم
ممنون

طبیب چه سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://tabibcheh.mihanblog.com/

سلام میله گرامی
بازم طبق معمول از قافله عقبم

خیلی از کتابایی رو که تو این پست گذاشتی لیست برداشتم تا سر خوشانه روانه نمایشگاه بشم

بابا، بچه که بودیم منو برادر کوچیکمو می برد انقلاب یا نمایشگاه کتاب پارک لاله و بعدش هم نمایشگاه بین المللی و تنها شرایطی بود که می تونستیم بدون حساب و کتا ب پول خرج کنیم...و خوب این برای یه بچه که وقتی تو خیابون راه می افته هر چی مبینه دلش می خواد و مامان و بابا می گن: نه
خیلی خاطره خوبیه

حتی با شاقه ترین اعمال هنوز هم رفتن به نمایشگا برام خیلی لذت بخشه ....حتی اگه فقط در حد ورق زدن کتاب ها و دیدن آدمایی باشه که لاشون وول
می خورن

ممنون دوست فر هیخته

سلام دکتر جان
البته این را مد نظر داشته باش که ممکنه بعضی از کتاب های لیست حتی باب طبع خودم هم نباشه...
آره این قسمتش خیلی حال می ده...

مخلصیم

علئ چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ http://penfreedomiran.blogsky.com

اانگارترجمه های محمدقاضی راخوانده ید پس لطف کنید
دریاره ی محمد قاضی . طایفه ی بزر گشان
مطالبی در وبلاگتون غرضه کنید

سلام
من به شخصه خدمت این مترجم فقید ارادت ویژه ای دارم. امیدوارم در فرصت مقتضی یادی از ایشان بکنم.

حسین(گیلانی) سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ http://www.halachin.blogfa.com

سلام دوست عزیز
اصلاحیه: "تاریخ بی خردی" نشر کارنامه" هست نه " کاروان". غذر بنده رو بپذیرید.
در پست جدید وبلاگ راجع به این کتاب کمی توضیح دادم. وبا تذکر یک دوست ناشناخته از اشتباه در اومدم.

یا حق

سلام
ممنون
خدمت می رسم

منیژه شهرابی پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ق.ظ http://afarinesh19.blogfa.com

سلام میله بدون پرچم، یه سری بهت زدم ، تو هم یه سری به ما بزن، از نظرات خودت خوشحالم کن . متشکرم - شهرابی

سلام
ممنون چشم سر خواهم زد
متشکرم

مهرداد دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ http://ostadedelha.blogfa.com

سلام .
این همه کتاب رو که نخونده داری از کجا بهت رسیده؟
ارث رسیده بهت؟
اگه خودت خریدیشون ژس چرا نخوندی. اینهمه؟

سلام
خریده ام
چون میزان ورودی کتاب به کتابخانه ام بیشتر از میزان خواندن بوده است همینجور به حجم نخوانده ها اضافه شده...الان چند ماهی است که کتاب نمی خرم و تا آخر سال هم قصد خرید ندارم تا این حجم کم شود.
ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد