میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

حریم خصوصی

بعضی چیزها آن قدر واضح اند که صحبت در مورد آن باعث سرشکستگی است... تلخ است...زهر مار است... خودزنی است.

باید از همان ابتدا تشخیص می دادم اما ندادم... حتا می توانستم چند وقت قبل که فضای وبلاگی برخی دوستان پر بود از گلایه و انذار در خصوص تفاوت دوستان مجازی و غیرمجازی و تبعات تبدیل آنها و ...تشخیص می دادم که ندادم.

پس چندان گلایه ای نمی توانم بکنم. ناله و گلایه نمی کنم , کاریست که شده و سبویی است که شکسته و کامیست که تلخ شده... اما در موردش چند خطی می نویسم تا شاید تجربه ای باشد برای دوستان ... هرچند به قول سلین , تجربه چراغیست که فقط جلوی پای کسی که آن چراغ را در دست دارد روشن می کند...

دوست عزیز , من اگر می خواستم تصویرم را در فضای مجازی منتشر کنم بهترین مکان همین بالا یعنی گوشه دنج سمت چپ وبلاگ خودم بود نه جای دیگر...

دوست عزیز , یعنی واقعن من باید به شما در هنگام عکس انداختن تذکر می دادم که جایی منتشرش نکنید؟؟؟؟ این تذکر توهین به شما نبود؟

دوست عزیز , شما حتا تصاویر دونفره مان را هم منتشر نکرده اید , یعنی از نمایش عکس خودتان پرهیز کرده اید اما در مورد من...

دوست عزیز , تصویر من چه جذابیت بصری داشت؟ جز این که امنیت روانی مرا مختل کرده اید چه دستاوردی عایدتان شد؟

خانم عزیز , می توانستم به دلیل بازتاب ناچیز کار شما از کنار این موضوع بگذرم و به روی خودم نیاورم. اما به این نتیجه رسیدم که بنویسم و پای تبعات آن هم بایستم بلکه از این طریق اهمیت این موضوع را پررنگ کنم... به حریم خصوصی یکدیگر احترام بگذاریم و اگر از سر لطف و دوستی یا حماقت و یا هر دلیل دیگر اطلاعاتی در اختیار یکدیگر می گذاریم در حفظ آن کوشا باشیم...

خانم عزیز , نمی خواهم آبروریزی کنم ولی متاسفم که مجبورم لینک شما را اینجا قرار دهم : اینجا

و من البته پوستم کلفت تر از این حرف هاست که دیگر ننویسم...

خواهم نوشت اگرچه غمگینم.

.................................................

پ ن 1: البته الان بعد از هشت نه سال به اینجا دوباره سر زدم دیدم که لینکی که گذاشته‌ام دیگر به جایی متصل نیست و کل طنز این نوشته به هوا رفته است!! آن لینک به یک عکس و مطلب درخصوص بزرگترین پرچم ایران و میله‌اش مرتبط بود. میله بدون پرچم در کنار ایران خانم. 

نظرات 33 + ارسال نظر
site02 پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ق.ظ http://www.site02.sub.ir

8965036511آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.sub.ir

سلام
من از تو متنفرم سوراخ فوری !!!!!

آنتی ابسورد پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ق.ظ

سلام حسین جان
چه پست نکویی بود!
اول صبحی نشاط وافری را هدیه کردی بهمان.
انصافن جالب بود و خاص.
مدت هاست میخواستم ازت بپرسم وجه تسمیه این نام غریب چی ست.فکر میکنم الان بهانه ی مناسبی داشته باشم برای پرسیدن...

سلام
چطوری برادر
مخلصیم
هدف من واقر کردن حظ دوستان است
و اما در باب اسم به این پست مراجعه کن:
http://hosseinkarlos.blogsky.com/1389/03/06/post-1/
سطر نهم از اولین پست وبلاگم

امیر پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ


یعنی دمت گرم الان که عکستو دیدم توی کافی نت دانشگاه نشسته ام نتونستم بلند بخندم.اولش که تعجب کردم
میله و غم نوشته؟
ضمنا ازت میخوام که عکاس رو ببخشی. جوونی کرده دیگه

سلام

یعنی من بهم غمگین شدن نمیاد
نمیبخشمش! ورداشته عکس لخت از من گرفته پخش کرده

فریبا پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ http://dorna53.blogfa.com/

سلام. عکستونو دیدیم . جالب بود [

سلام
البته بی هوا گرفته یه خورده بد افتادم

آنتی ابسورد پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام
گرفتم چی شد.به امید روزی که تمام میله های بدون پرچم در آن حالی افراخته شوند که در خورشان است...

سلام مجدد

منیر پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام
آقای میله ی بدون پرچم چقدر شما خوب می توانید آدم را نخست متحیر و سپس از دوستان مجازیٍ بد !! منزجر و آنگاه برای چند لحظه هم شده از غم دنیا فارغ کنید !

آقای میله ی بدون پرچم شما قابله ی خوبی هستید ... حتا نوزاد ناقص الخلقه را نابغه دنیا می آورید !

آقای میله ی بدون پرچم نمیدانم همینقدر نظر مثبت کافی هست یا نه ؟

....
تولد گل پسرتان مبارک ... گفتم که همه ی دوستان بدانند و مبارک باد بگویند

ما به جوجه های پاییزی عشق خاصی داریم

سلام
ممنون
مثبت های غلوآمیز زیادی هم شد...حالا یه کم منفی هم بگو که یه وقت نترکم
...
بابت تولد هم ممنون

آیدا پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ http://1002shab.blogfa.com/

خاک عالم. حالا چیکار کنیم؟ نکنه بعضیا از عکست استفاده های خاص بکنند؟

سلام
خنک آن قماربازی که بباخت هرچه بودش...

شمعدانی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام
بااون چیز ی که ازشمادرذهنم تصورکرده بودم خیلی فرق داشتید !!!

سلام
بهتره یا بدتره ؟
شکسته شدم دیگه

ke پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ

yani ye lahze kop kardama!!
aali bood, kelase control system basi az khandeye nagahanie man taajjob kard;)

سلام
یعنی الان پای من در گوش به درس ندادن شما گیره؟؟؟؟
من مسئولیتی قبول نمیکنما گفته باشم

ققنوس پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ http://qoqnooos.blogfa.com/

ای بابا حریم خصوصی نمیفهمن که اینا!

سلام

از این به بعد می فهمند

هژیر پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ http://sunset100.blogsky.com/

حرف نداشت!

سلام
ممنون

ص.ش پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ب.ظ


من یک لحظه کله ام خورد بالای سقف! گفتم اوه میله!
اما اخرش حدش زدم که طنزه .بعد رفتم لینک عکسو دیدم!
عالی بود . ولی میدونی خوشم میاد بعضی چیز ها را انچنان تو لفافه می ذاری که بعدا مغلوم می شه چی گفتی!!
نه خوشم اومد!
1 ستون داشت همشری طنز بود طنزهای فرورتیش 1همچی چیزی....یاد اون افتادم. خیلی قلم طنزتون شبیه همه.
امیدوارم همه تعلفپقات میله و پرچم به هم بیان!

سلام
هدف همون یه لحظه بود و خروج کلمه اوه
خوشحالم...
فرورتیش رضوانیه
یه موقعی توی نشریه مهر می نوشت و جاهای دیگه...
اون کارش خیلی درست تره بابا
جمله اخر حاوی چه دعاییست؟؟
به هر حال امیدوارم

شادی بیان پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ http://neveshte-jat.blogfa.com/

خیلی زیباتر از آن چیزی بودید که فکرش را می کردم.

سلام
اینجوری باز بهتره

نسیم پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ب.ظ http://delgapp.blogfa.com

سلام. صادقانه بگم اینقدر باورم شد که لینک رو دیدم قند توی دلم آب شد که میله رو می بینم و اینا و بعد دیدم بعله.
خیلی جالب بود. مهارت خوبی در گول زدن دارین، تبریک عرض می کنم قربان.
ضمنا از کجا فهمیدید خانم عزیز اینکارو کرده نه برادر گرامی :)
قد و بالای خوبی هم دارین :))

سلام
ای بابا قند توی دلتون آب شد عجب
ممنون
خانم عزیز برای تعلیق بود
البته توی عکس یه کم قدبلندتر به نظر میام

سمره پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ http://allethiayehich.blogfa.com

سلام .

خیلی خودتون رو تحویل گرفتید ها کی گفت شما بزرگترین هستید ؟

سلام
آره واللللا این قضیه هم درش مستتر بود به هر حال من هم بری از این خطاها و رذالت ها نیستم
ولی خب در فضای مجازی هنوز غیر از من فکر نکنم کسی خود را میله خوانده باشد و اینا... وقتی میله دیگری نباشد خود به خود خوش تیپ ترینشان من می شوم دیگه ...نه؟

لیلی مسلمی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ

یعنی ... واقعا اسکول شدیم کلهم اجمعین. خیلی خندیدم. مرسی

سلام
مهم شاد کردن دوستان است باقی بهانه است
وگرنه اسکول نمودن عیب بزرگی است که دور از ما باد

مهرگان جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ق.ظ http://mehraeen.blogsky.com

سلام

اول گفتم :عجب.... این میله زرنگ تر ازاین مینمود که با طناب پوسیذه ی کسی ته چاه برود!!!
البته خودمانیم چون نویسنده ی این مطلب میله بدون پرچم بود چند در صدی احتمال وجود کاسه در زیر نیم کاسه میرفت!

والا میله ی مذکور دو ماه پیش که من شیرازبودم پرچم داشته ،عجب پرچم با کیفتی هم بود اتفاقا،جای شما خالی!

حال سوال اینجاست پرچم مذکور را کیان ربوده اند؟و چرا به یغما برده اند!!!!عجیب است واقعا!

سلام
اولش چه چیزهایی نثارمان شده است (احتمالن : ای خاک بر...)
این مطلب را از حدودن دو ماه قبل در ذهن داشتم منتظر بهترین زمان بودم... دیدم جاش الانه که در پست قبل داد اعتماد زدم و اینا
یعنی پرچم با کیفیت می تواند همنشین بی حاشیه ای برای یک میله باشد؟ بعید است, اینگونه پرچمها ماهیت میله را تغییر می دهد
.........
پرچم را ندزدیده اند بلکه برده اند تعمیر و شستشو و اینا...بعد از میکاپ کردن برش می گردونن سر جاش!
.......................
ضمنن اگه کدو تنبل زرنگه منم زرنگم

مدادسیاه جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام
میله جان ملاحظه آدمهای ساده ای مثل من که زود باور می کنند و دیر می فهمند را هم بکن.

سلام
اختیار دارید...
بالاخره باید یه مقدار ریسک کرد

کامشین شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

احسنت
باید ازش شکایت کنی!!!

سلام
آخه دستمون به جایی بند نیست! بریم شکایت تهش خودمون محکوم میشیم و چند تا چیز دیگه که مانع این کار میشه!
خلاصه به همین کفایت کردیم و توی دلمون میگیم حالا یه اشتباهی کرده بخشش از بزرگانه!!!!

گیل دختر شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ http://barayedokhtaram.blogfa.com

وای ... اولش متوجه نشدم موضوع چیه ..تازه میخواستم کامنت بذارم که این که یه سایت خبریه پس کجاش عکس شمارو گذاشتن ...که اومدم وکامنت بقیه دوستان رو خوندم تازه متوجه شدم موضوع از چه قراره ...کلی هم خندیدم ...

سلام

شانس آوردید که کامنت دوستان رو خوندید همیشه باید کامنت دوستان رو خوند
ممنون

ترنج شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ http://femdemo.blogfa.com

همون کتاب معرفی کنین. بیشتر توش تبحر دارین تا مزاح!

سلام
ما را به سخت بی مزه گی خویش این گمان نبود!!
اما خب از واقعیت نباید فرار کرد
گاهی لازمه که دوستی با تلنگری ، لگدی ، چیزی این واقعیت رو یاداوری کنه ... اصولن باید لینک چنین دوستانی را بوسید

رضا شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ http://shabgardi.blogfa.com/

سلام حسین عزیز

من هم یک بار تو همچین دامی افتادم که خیلی زود خودمو خلاص کردم بهتره همین طور هویتمونو آشکار نکنیم
راستی منظورت از میله ی بدون پرچم آدم بی کشوره ؟

سلام برادر
چی بگم واللللا... من که خارج از اینجا تقریبن هویتی برام باقی نمونده
.............
این لینک اولین کتابیه که معرفی کردم و این اسم را از اونجا الهام گرفتم:
http://hosseinkarlos.blogsky.com/1389/03/06/post-1/
سطر نهم ...
ممنون

پرنیان شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ

در ساعات پایانی یک روز زنگ تفریح قشنگی بود .



پس دلیل بی پرچمی و میله شدن این بود ! سرقتیده شده بودید .

سلام
ممنون
شما چه قدر زود می خوابید! حسودیم شد
............
البته من از خیلی قبل ترها میله بودما ...
اما این جایی که در تصویر می بینید بردن برای شستشو و تعمیر و اینا (به گفته مسئول مربوطه)

رضاکیانی یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ق.ظ

اولا که سلام
دوما که عجب آدمهایی پیدا می شن؟ بلا به دور
سوما که طوری نشده که حالا دور دور دور راه انداختی. خوب عکس انداختی خوش تیپ بودی طرف گذاشته توی نت. کجاش امنیت روانی تو بهم ریخته؟ ما در به در دنبال یه خانمی می گردیم که دست بندازیم گردنش با هم عکس بگیریم بعد بذاریمش توی نت.
تازه شم خیلی هم دوست دارم.
پی نوشت: دارم هر روز شطرنج تمرین می کنم. امروز فرداس که ..... خودتو برای بازی انتقام آماده کن.
فعلا خدانگهدار

سلام برادر
واقعن عجب آدمهایی پیدا نمیشن !!
من حرفی برای گفتن ندارم ...
اما در باب پی نوشت:
برادر تمرین کن... نمیخوام ناامیدت بکنم اما خب منم همینجوری مثل تیم ملی ننشستم که رقبا بیان رد بشن دست تکون بدم!
یک سایتی هست که می تونیم بازی کنیم با هم توش:
chess.com
برو توش ثبت نام کن و آی دی خودتو به من بده تا یه مسابقه ای بدهیم و... شایدم چند تا
موفق باشی

ملودی یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.khodnevisnameh.blogfa.com

با ناراحتی این پست رو تا انتها خوندم و با عصبانیتی آمیخته به حس کنجکاوی برآمده از نیمه تاریک! اون لینک رو باز کردم و با ساده دلی تمام زیر اون میله بدون پرچم!! داشتم تصویری رو جستجو میکردم که یافت می نشد!

یه همچین بشر ساده دلی هستم من

اصن یه وعضی

سلام
من واقعن شرمنده شدم بس که موجب ناراحتی شدم... حالا تصور کنید مینوت این پست را بدون لینک گذاشتم روی دسکتاپ کامپیوتر خونه!! حالا باز تصور کنید کسی همینجوری بغتتاً آن را مطالعه کند آن هم بدون لینک!!! و بعد اسمس بزند به من آن هم بدون لینک!!!!
اصن یه وعضی

رضاکیانی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ق.ظ

اتفاقا عضوم میترسم آی دیم رو بدم بری بازی هام رو چک کنی دپ بز نی.
saboro هست آی دیم. راحت پیدام می کنی و اونوقته که می بینه حلقه محاصره اسبهام دارن مثل مار پیتون یاواش یاوش می پیچن گرد گردن شاه نشاه جونت

بوس

سلام
ای ول آورین
من هم آیدیم اونجا:
hosseinkarlos
هست ، مطابق معمول... می بینمت

زنبور دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.golsaaa.blogfa.com

خیلی قشنگ بود. حس آدمی رو داشتم که جلوی دوربین مخفی گیرش انداختن. ممنون که خوشحال کردی مارو با هنرت!
از اقوام این میله چند تا با پرچمش رو شهر ما وصل کردند. با شما نسبتی ندارن؟

سلام
امیدوارم همیشه شاد باشید
سلام منو به میله های شهرتون برسانید ...اگر عکس العملشان یه چیزی تو مایه های طوطی های هندوستان بود معلومه که نسبتی دارند

سرونار چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ

حسییییین!!! واقعا که.....

سلام

ند نبک یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ http://blue-sky.persianblog.ir

خب من اولا رفتم اینجا. با با اینکه تقلب کردم داشتم از اولش باهات همراهی می کردم و میگفتم واسفا. یعنی همه اش فکر میکردم یه زنی اومده مسخره ات کرده. بعد داشتم فکر میکردم تو با ی جماعتی رفتی بیرون و عکسهایی گرفتین. بعد داشتم فکر میکردم اقا از شما بعیده عکس دوتایی با ی خانم بگیری. نه من داشتم فکر میکردم ی خانمه با شما دشمنی داشته عکستو پخش کرده. بعد گفتم حالا مگه چه خبر بوده. خلاصه در این چند دقیقه من هی کلی فکر کردم.

کامنتهای بچه ها هم کلی بامزه بود. به خصوص اقای کیانی

سلام بر شما
ممنون از همراهی
وااسفا
عجب... عجب ... چرا بعیده...دشمن...
پس کلی فکر کردید

ممنون

لیلا دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام
کلی از خودم نا امید شدم.آخه تمام اون سایتو گشتم،میله را هم دیدما اما دنبال یه آدم بودم.
خلاصه با خودم گفتم حتما از رو سایت برش داشتن دیگه.
بعد میخواستم کامنت بزارم و ابراز همدردی کنم و ...
خوب شد کامنتها را دیدم ...
بهتون تبریک میگم شما از معدود کسایی هستید که تونسته یه اصفهانی را سر کار بزاره

سلام بر شما

عجب

فکر کنم به خاطر اینه که رگ و ریشه مون زیاد از اون طرفا فاصله نداره
صد و ده بیست کیلومتر

لیلا دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ

راستی انگلیسی ها به این سبک نوشتن میگن
global twist. جالبه که جدیدا نا داشتم به این سبک فکر میکردم ولی مثال ملموسی به ذهنم نمی اومد و برام جا نمی افتاد.اینم از حکمت وب گردی امروز.
پیروز باشید.

سلام مجدد
یه کم از مختصات این سبک برام بگید
الان شدیداً احساس نیاز می کنم که با اصول و مقدمات رمان و نظریه ها و ... آشنا بشم
شما چه پیشنهادی در این زمینه دارید؟
کتاب ، کلاس ، و...؟
ممنون
موفق باشید
(از کاریکلماتورها چه خبر؟)

لیلا سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام
والا رشته من زبان و ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسیه.بنابراین زیاد کتابهای فارسی در این زمینه نمیشناسم.اگه به زبان انگلیسی مسلط باشید کتابهای مربوط به دیسکورس و یا به زبان فارسی گفتمان تا حدودی راهگشا هستن.
اصطلاح Twist اولین بار توسط (Uchida 1998) با دو زیر شاخه global twist و local twist به کار برده شده.
global twist یعنی عمدا به شما یه چیزی میگن و فکرتونو منحرف میکنن و در نهایت میفهمید که منظور این شخص یه چیز دیگه است.مثل سر کاری شما!
local twist هم برعکس قبلی مربوط به کل تکست نیست و شامل موقعییت های خاصه.
کلا Discourse خیلی واحد جالبیه.اگه به انگلیسی مسلطید کتابهای Discourse and Literature و Discourse Analysis را بهتون توصیه میکنم تا با انواع نوشتن به طور تخصصی آشنا شوید.
کارکلماتور ها هم کلا یه ژانر منحصر به فردی اند که چون فرهنگ محورند متاسفانه در خیلی از مواقع غیر قابل ترجمه اند.
ژانر جالبیه.مثلا این دو جمله هر دوشون ادبی، زیبا و معادل هزاران جمله ادبی دیگه اند البته از حیث معنا.ولی به لحاظ به کار رفتن عنصر اختصار،طنز و تاثیر آنی بر مخاطب جزء کاریکلماتور ها طبقه بندی میشن.

لبخند بزن برامدگی گونه هایت توان ان را دارد که امید رفته را بازگرداند .... ( گاه قوسی کوچک معماری بنایی عظیم را نحات میدهد).


(شاید زیباترین منحنی جهان لبخند باشد)
پیروز باشید


سلام
مشکل همینجاست که من به زبان انگلیسی تسلط ندارم
ولی ممنون از توضیحات کامل و مکفی شما
می گردم دنبال متشابهات فارسیش
...
دقیقن
یعنی منصرف شدید از ترجمه شون؟
...
خیلی لطف کردید
ممنون

لیلا چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام
اکثر رفرنس های انگلیسی ترجمه شون هم هست توی بازار میتونید از اونا استفاده کنید.در مورد تئوری های رمان هم یه کتاب کوچولوی قشنگ هست به اسم
studyng the novel اثرHawthorn .کتاب ساده ای است و شاید ترجمه شده باشه .
اما در مورد اون سبک twist لارنس استرن یه رمانی داره به اسم " زندگی و عقاید آقای تریسترام شندی " که توسط ابراهیم یونسی ترجمه شده که درست مثل اسم عجیب و غریبش در تمام طول رمان ذهن خواننده بیچاره را با انواع روشهای خلاقانه به بازی گرفته.فکر کنم اگه این رمانو بخونید دیگه در چنین سبکی مستر میشید.
موفق باشید

سلام
از هاثورن در زمان نوجوانی یه رمان خوندم که البته اون هاثورن ظاهرن این هاثورن نیست!
اما این کتابی که گفتید را باید به هر طریق ممکن بیابم... حتا اگه شده به زودی برم کلاس زبان
اصلن حالا به شدت احساس نیاز کردم که برم دنبالش
..............
اون کتاب لارنس اشترن رو دارم و همین دو سه هفته پیش هم نزدیک بود رای بیاره که بخونمش ... اما نگران نباشیم چون در برنامه امسالم هست و اعلام هم کردم که می خونمش...
ممنون دوست من
سلامت باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد