میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

مثلن شعر!

ژولیدگی درونم را

دیریست ندیده ام

کجاست آینه دار؟

***

سرد و آرام

و خروارهای خاک

در انتظار می و مطرب

***

سیستم ویروس زده

پست های عقب مانده

آپ های از سر کار!

***

پ ن 1: بعد از حل مشکل کامپیوتر خانه ، این پست ها را خواهم نگاشت: رهاوردهای تلگرافی (سفرنامه) ، گفتگو در کاتدرال (یوسا) ، امید (آندره مالرو)

پ ن 2: در حال خواندن یوزپلنگانی که با من دویده اند (بیژن نجدی) هستم.

پ ن 3: کتاب بعدی را از میان گزینه های زیر انتخاب کنید لطفاً:

1) تریسترام شندی  لارنس اشترن

2) تس                  تامس هاردی

3) جاز                   تونی موریسون

4) عطر                  پاتریک زوسکیند

5) کوه جادو            توماس مان 

..................................................

توضیحاتی برای یاری در انتخاب:

- آدم ها در جستجوی استراحت، خود را خسته می کنند. (اشترن)

- قلب تامس هاردی در کنار مزار همسرش در استینسفورد و خاکسترش در قطعه شاعران کلیسای وست مینیستر دفن شد.

- در واقعیت امر نژاد یک انسان در باره اش هیچ چیزی را بیان نمی کند.(موریسون)

- عطر ، قصه یک آدمکش... قبلاً از این نویسنده کبوتر را معرفی کرده ام.

- آثار خوب فقط محصول یک زندگى بد است و هر شخص زنده براى این که آفریننده ى واقعى باشد باید نابود شود. (توماس مان)

نظرات 35 + ارسال نظر
هژیر چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ http://sunset100.blogsky.com/

تس.

سلام
با توجه به تغییر نظرتان در آینده فعلاً این حساب نیست
پیش بینی رو دارید؟

فرواک چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ http://farvak.persianblog.ir

سلام
سومی خیلی بامزه ست. دومی رو نفهمیدم. اولی زیبا ست.
1. یک آنتی ویروس قوی بهش تزریق کنید. مدام باید آپ بشه آنتی ویروس. قویاً توصیه می کنم عکس توی هاردتان نگذارید بماند.
2. از بین سه کتاب نجدی همین یکی بهتر است که می خوانیدش. بعدی ها را بعد فوتش همسرش به چاپ سپرده.
3. کوه جادو را که من کمی ورق زدم خیلی سخت خوان بنظر آمد. تس هم که فیلمش هست و جاز و عطر رو ندارم و خلاصه اینکه رای من 1.

سلام

1- ایشون تقریباً همین کارها باضافه یه کارای دیگه رو کرد فعلاً عکس ها همینجاست تا سریعتر یه فکری بکنیم...
2- خیلی شاعرانه است.
3- سخت خوان؟؟ نگید اینو الان همه رای ها میره به این سمت!!
تریسترام شندی 1
ممنون

گیل دختر چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ http://barayedokhtaram.blogfa.com

سلام ... فکر میکردم اسمش یوزلنگانی که در من دویده اند باشه ... مثل اینکه اشتباه یادم مونده ...منتظر نوشته ها و نقدتون در مورد این کتاب هستم ...چیز خاصی در موردش نشنیده بودم جز اسمش که گویا اونم اشتباه شنیدم ...

سلام
آره این عنوان از یکی از اشعارش انتخاب شده...شعر قشنگی هم هست.
حالا تا نوبتش برسه یه کم طول می کشه
ممنون

گیل دختر چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ http://barayedokhtaram.blogfa.com

راستی من فیلم تس رو دیدم اما کتابشو نخوندم ... فیلمش که خیلی قشنگ بود ...و با پایانی بسیار غم انگیز ...

سلام
پولانسکی است دیگر...
من با اجازه رایتان را به همین گزینه اختصاص می دهم:
تس 1
ممنون

آنتی ابسورد پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام رفیق
1-می بینم که خودت با خودت شب شعر برگزار کردی.از خودت دعوت کردی و بعد هم حضور بهم رساندی!
2-شعرهات جدا از شوخی خوب و زیبا و با معنی بودند...
3-فکر کنم "مان" بهتر باشد.

سلام برادر
1- آره یه شب شعر دو نفره بود: خودم و خودم
2- ممنون...
3- کوه جادو 1
مخلصیم

ص.ش پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ق.ظ

مینیمال نوشت بود.
والا دیشب داشتم کابوس کامپیوتر خونه رو می دیدم! دیدم که عینهو لپ تاپم صفهش می پره و موج عربی میزنه! از ترسم اب دهنم پریده بود گلوم بیدار شدم.
این کتاب ها را نمی شناسم! کوه جادو منو یاد 1 رمان میندازه از نوع فیکشن: soul mountain!
dear Meale!
HOw is your English getting on?

سلام
نمی دونم شاید بشه گفت شعر یا هایکو یا...
کابوس خطرناکیه ممکنه ویروس لپ تابتان به خوابتان سرایت کرده باشه به فکرش باشید اگه تکرار شد
الان رایتان را به همین بدهم؟
شاید یک تک جملاتی را برای تحریک به رای دادن گذاشتم می خواید صبر کنید یه کم...
....................
oh
i am a little farakh at ferst of this project
but i am looking for the nearst institue
ishalla for avayele mehr
thanks

عباس پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

کوه جادو

سلام
به به رفیق شفیق
به سحر خانم هم سلام برسون بگو بیاد رای بده

مهدی سالاری پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

منم با کوه جادو موافقم

سلام مهدی جان
جمعتون جمعه ها
قبول نیست شما با عباس اینا دست به یکی کردید منو بندازید توی مخمصه
اما خب
کوه جادو 2

سحر پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

توماس مان شاهکارای بزرگی داره مثل مرگ در ونیز یا خاندان بودنبروک ها ولی بیشتر منتقدان کوه جادر رو بهترین کتابش می دونند
منم کوه جادو رو انتخاب می کنم

سلام
به به الان ذکر خیرتون بود...حتماً رضا هم اونجا پیش شماست؟؟ بهش بگو خیلی بی معرفته
خودش هم کوه جادو رو بیشتر قبول داشت
کوه جادو 2
ممنون

هژیر پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://sunset100.blogsky.com/

راستی برای حل صفحه آبی ( صفحه مرگ ) دارویی سراغ داری؟ هر کاری بگی کردم به جز نصب مجدد ویندوز. ( عطر رو هم نخوندم.شاید بد نباشه با تس جاش عوض شه.)

سلام
من که خودم بیلمیرم اما از این خواهرزاده پرسیدم یه چیزایی گفت تو مایه های گذاشتن سی دی ویندوز و ...فشردن اف 8 و ...اینا
حافظه ام سوراخ بود اما فکر کنم الان جر خورد
عطر 1
ممنون

رضا درویشی پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ

تریسترام شندی با اینکه یه کتاب قرن ۱۹ ولی خیلی مدرن نوشته شده. در زمان خودش قیامتی بوده.
تس رو هم من اول فیلمش رو دیدم که ژولانشکی ساخته خیلی خوشم اومد.
اما درباره کوه جادو کتابی که نمونه کامل مکتب سمبولیسم.
این کتاب کند جلو میره مثل ادبیات آمریکا نیست که هر آن باید منتظر حادثه باشیم.با اینکه ترجمه نکوروح از این کتاب عالیه
کوه جادو انتخاب من

سلام رضا جون
مارو هم دعوت می کردید دیگه
خیلی تعریف اونو شنیدم (قرن 18 نبود؟) حتماً امسال می خونمش
یه وقت دیدی تس رای آورد
منو دارید وسوسه می کنیدها
کوه جادو 2

ملودی پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ http://www.khodnevisnameh.blogfa.com

سلام

شعرها بسیار زیبا بود ....

در مورد جواب اون سوال من گزینه دو رو انتخاب میکنم ...تس

سلام

......
تس 2
ممنون

فرزانه پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.elhrad.blogsky.com

سلام
ژولیدگی درونت را
من می بینم
در ژولیدگی درونم

سلام

.............
صورتم صفر
درونم زیر رادیکالی در مخرج, اسیر
چاره ای جز مبهم نمودن کسر
نیست

دایناسور جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام
شاعر هم که شده اید
یوزپلگان نجدی را خیلی دوست دارم . دوست داشتنی خاص و خاطره انگیز
ویروس های سیستمتان در حلقم

سلام
شاعر شدن چه آسان آدم شدن چه مشکل
یکی دو تا از داستانهاش رو خیلی دوست داشتم و این قدر هم برای یک مجموعه داستان کوتاه به نظرم خوب است
ویندوز جدید نصب شد اما یه مشکلی هست!!! اونم این که برای پرشین بلاگ نمیشه کامنت گذاشت!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام
میله جان چون دوبار رای دادن تقلب محسوب می شود اگر رای قبلی من به تریسترام شندی را دریافت کردی آن یکی یا این یکی را به حساب نیاور.

سلام
رای قبلی؟؟ کدوم رای؟
تریسترام شندی 2

آهنات جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ http://allethiayehich.blogfa.com

سلام دوباره .
غیر از اون دوتا نمایشنامه اشمیت یه پست هم بود "خرده جنایت های زناشوهری" اونهم خوشحال میشم بخونید مال پستهای قبل تره . توش توضیح دادم که چون نوای اسرار آمیز گیرم نیومد این 3 تا رو آوردم

سلام
حتماً خواهم خواند
ممنون لطف دارید

درخت ابدی جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://eternaltree.persianblog.ir

سلام.
اولی وصف حاله و دومی و سومی ضد حال!
تریسترام شندی رو دلم می‌خواد بخونم.
عطر فیلمش که عالی بود. داستانش هم قاعدتا باید همین‌طور باشه.

سلام
در مورد دومی یه نیم نگاهی به یه بیت از حافظ داشتم...
سومی که خیلی ضد حال بود...
........
چون شما درختی و جایگاه ویژه ای داری رای خودم رو هم از طریق همین کامنت شما اعمال می کنم و هر دو نظر شما را لحاظ می کنم:
تریسترام شندی 3
عطر2
ممنون

زنبور جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.golsaaa.blogfa.com

سلام
امان از این همه خاک.
می و مطرب و آیینه دار؟!
چه هوسایی به سرتون میزنه میله جان!
شعرهای خوبی بود. حال و هواتو توضیح میداد. دومی حس نوستالژیک داشت واسه من.
انتخاب من (عطر)

سلام
بالاخره همه میریم زیرش! سوخت و سوز نداره...
آرزو بر جوانان عیب نیست عزیز
ممنون
.....
عطر 3

مدادسیاه جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام دوباره
رای قبلی من احتمالا یک جایی گم و گور شده. نوشته بودم هر کاری دستت است را زمین بگذاری و تریسترام شندی را بخوانی که تاخیر موجب پشیمانی است.

سلام
آهان پس شما بودید رای قبلی اصلاً نرسیده
این اسکای داره نظارت استصوابی می کنه! می دونم که تا الان حداقل پونصد رای دادند دوستان اما فقط همین قدرش تایید شده و رسیده
امیدوارم که رای بیاره
کارهایی که الان دستمه: نوشتن مطلب کتاب یوسا و مالرو است! بذارمشون زمین؟

مدادسیاه شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام
منظورم کار خواندنی بود. تا همین جا هم در گفتگو در کاتدرال کلی تاخیر شده است .

سلام
امروز می گذارم قسمت اولش را...

فرزان شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ http://bimarz000.blogfa.com/

ازقدیم گفتن ..
تاجر ورشیکسته شاعر می شه
شاعر پولدار می ره تاجر میشه

...............
درود
همون تس" لطفا__

سلام
پس برای شاعر شدن اول باید تاجر شد؟ قدیمی ها یه چی می دونستنا
.........
تس 3
ممنون

الی شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ http://elidiary.persianblog.ir/

داستانهای بیژن نجدی عجیبند و به نظرم گاهی زیادی شاعرانه ! اما خب سبک او بوده این شاعرانگی. من به شخصه داستان سه شنبه ی خیس را زیاد دوست دارم
تس را یک بار در ایام نوجوانی خواندم ..الان زیاد یادم نیست

سلام
اتفاقاً به این نکته قطعاً اشاره می کنم: سبک شاعرانه... برخیشون به شعر بیشتر می مانند تا داستان و...
حالا تا نوبت اون کتاب ...
..............
الان رای رو برای تس حساب کنم؟
تس 4
ممنون

امیر یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ق.ظ

سلام.
درباره شعر چه اظهارنظری می توان داشت وقتی کامنت فرزانه را بخوانی ! :) لایک بهش
...
خواستم الان رای بدم ، گفتم بدون تحقیق که نمیشه
پس بعد از یه سرچ در مورد کتابها و انتخاب اصلح حتما میام دوباره
...
راستی ینویسید مطالب بعدی در مورد چه کتابهاییست شاید توفیقی برسد و لذت خواندن نقدهای داغ شما را همراه با مطالعه همان کتاب یچشیم

سلام
لایکن لویوکا ...
تحقیق کنید...آورین
گفتم که: کاتدرال - امید - یوزپلنگانی که با من دویده اند
مخلصیم

دیوانگی محض من یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ق.ظ http://pencilarezoo.blogfa.com/

به به میله شاعررررررررررررررررررررررر شود چی شود
خوب بود عزیز امان از دست انتی ویروسا
جالب مثل همیشه

سلام
نمی دانم چه می شود...احتمالاً لوله می شود
ممنون

سفینه ی غزل یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ http://safineyeghazal.persianblog.ir

چرا کامنت من نیست؟

سلام
ای لعنت بر این کامنت دزدی های اینترنتی



چیزی دریافت نشده بوخودا
دوباره بنویسید لطفاً

قصه گو یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ http://khalvat11.blogfa.com/

تس لطفن

سلام
به روی چشم
تس ۵

امیر یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.moaleme91.blogfa.com/

دوباره سلام
تریسترام شندی را بخاطر سبک نوین ، آشفته و فکاهی اش برمیگزینم.
تس را هم دوست داشتم اما بجاش فیلمشو میبینم
...
با اجازه من یه سوال فنی دارم: شما وقتی رمان میخونین نت برمیدارین ؟! آخه فکر نمیکردم با فاصله ای که از خوندن قصری در پیرنه گذشته هنوز اسم دو شخصیت اصلی را بیاد داشته باشید
ممنونم

سلام
تریسترام شندی 4
ممنون
فعلاًً تس پیشتازه
............................
و اما سوال فنی:
موقع خوندن یه علامت هایی می زنم و گاهی هم در حد یکی دو کلمه تلگرافی همون کنار گوشه هاش می نویسم و اگه مطلبی کلی به ذهنم رسید توی صفحه اول کتاب که سفیده می نویسم...
سولرون رو یادم بود چون اسم خاصی است! اما کلاً بعد از خواندن نوشته ات رفتم نوشته خودم در وبلاگ را خواندم و بعد نظر نوشتم...

سفینه ی غزل یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ http://safineyeghazal.persianblog.ir

آقا آمده بودم رای بدهم. چون لذتی که در رای دادن هست حتی در انقلاب هم نیست! حتی اگه نتوانی کتاب مربوطه را بخوانی.
از هر سه تا شعرتون هم لذت بردم. آورین.
توضیحاتتون برای کتاب ها خیلی خوب بود.چون با مورد آخر خیلی خیلی موافقم به کوه جادو رای می دهم...
ضمنا" فکر می کنم از عطر فیلمی هم ساخته شده. فیلمشو دیدم ولی کتاب نه.
اگه این یکی کامنتمم خورده بشه هاراگیری می کنم.

سلام

واقعاً لذت بخشه نه
در مورد هر سه شعر هم ممنون
و من هم خوشحالم که این یکی کامنت اومد می دونی آخه...من روزی شونصد تا کامنت دارم اما بلاگ اسکای همشو می خوره و همین که یکی از مرز رد میشه ذوق می کنم
..........
کوه جادو 4
ممنون

مهرگان دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ http://mehraeen.blogsky.com

- این آخری "کوه جادو" را بخوانید! از این جمله ی خرد سوز پایانی زیادی ذوق مرگ شدیم!!!

- چه عجب بالاخره یه کتاب دارید میخونید که من قبلا خوندم!" یوزپلنگانی که با من دویده اند"! راستش نمیدونم چرا این یکی خیلی به دل من نچسبید!

- ملت خودشونو پاره پوره میکنن یه جمله شبیه شعر شما بگن! اگر مجله ی گل آقا داشتم حتما استخدامت میکردم جناب میله!

سلام
با توجه به این جمله امیدی هست که یه روز ما هم نویسنده بشویم
- یکی دو تاش رو دوست داشتم ، حالا به وقتش خواهم نوشت...
- ایشاللللا هرچه زودتر یه مجله گل آقا بزنید و ما را هم با حقوق مکفی استخدام کنید... فقط بالاغیرتن دفتر مجله بالای علم کوه نباشد
.........
کوه جادو 5
رقابت نفس گیر شده

هژیر دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ http://sunset100.blogsky.com/

مثل اینکه "عطر" بدون تقلب هیچ شانسی نداره! همون انتخاب قبلی: تس. باید اعتراف کرد کتاب زیبایست.( برای من اینطور بود)

سلام
امیدت به شورای نگهبان باشه رفیق ... به نظرم الان رایت رو عوض نکن...بگذار من یک پست جداگانه در مورد انتخابات این دوره بنویسم و جملاتی رو از کتاب ها نقل کنم و یک فرصت دو روزه بدهم ...توی اون فرصت اگه خواستی در دقاقیق آخر بیا و بترکون

فرواک سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ http://farvak.persianblog.ir

سلام
بله توصیف های نجدی شاعرانه و گاهی هم عجیبه.
داستان سهراب کشان رو دوست داشتید؟ گیاهی در قرنطینه رو چطور؟ به نظرتون چرا بیشتر شخصیت هاش اسم طاهر و ملیحه داشتند؟ صرف نظر از شمالی بودن نجدی تو داستان هاش لاهیجان و شالیزارها و عطر برنج و چای رو درش حس کردید؟
ببخشید قبل پستتون راجع به کتاب نجدی پرسیدم.

سلام
اصلاً نمی خوام زود قضاوت کنم! باید یه دور دیگه موقع نوشتن مطلب نیم نگاهی بهشون بیاندازم اما در برخورد اول ، سهراب کشان برام پنجاه پنجاه بود یا یه جورایی شصت چهل به سمت خوش آمدن...اون یکی هم به همین ترتیب...
اما این سوال برای من هم پیش اومد... حتماً چیزی پشتش نهفته است که باید موقع نوشتن بهش عمیقاً فکر کنم (الان خوندن رو کنار گذاشتم و دارم به یوسا فکر می کنم و بعدشم مالرو تا بارهای ذهنیم رو پیاده کنم وخلاص بشم....) اما قطعاً در مورد طاهر و ملیحه با هم همفکری می کنیم...
در مورد حس بوی شمال و اینا الان کی جرات می کنه بگه نه اما خب در بعضی داستانها به هر حال وقتی دیس پلو و قوری چایی میاد وسط دیگه نمیشه اینا رو حس نکرد!
اختیار دارید

ایوا داوران سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ http://evadavaran.blogfa.com

1 یا 2 یا 4. من 3 و 5 را نخونده ام

سلام
حالا به نظرم اگه میشه فقط به یه گزینه رای بدهید... اونی که بیشتر پیشنهادش می کنید کدومه؟
یه پست خواهم گذاشت مخصوص انتخابات
ممنون

که سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

سلامممم خوبین؟ چه خبرا؟چه حرفا؟ چه چیزا؟

من که هیچ کدومو نخوندم اما برای این که خودمو وارد دخل و خرج کنم به کوه جادو رای می دم، باشد که بفهمیم نویسندۀ نابودشده چه اثری از خویشتن به جای گذاشته است!

خوبین؟ من نمردما! هنوز زندم در حال پوست اندازی ام!

سلاممممم
ترسیدممممممم ییهو درو باز کردی اومدی تو...
ضمناً مارها و عقرب ها بلانسبت به این کار مبادرت می کنند
....
رحم کن که
اون کتاب 1000 صفحه است ها
کوه جادو 6
ممنون

فرزان چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ق.ظ http://bimarz000.blogfa.com/

اقا این پاراگراف آخر خیلی اساسی بود:
آثار خوب فقط محصول یک زندگى بد است و هر شخص زنده براى این که آفریننده ى واقعى باشد باید نابود شود. (توماس مان)ــ
درود

سلام
البته یه کم جبرگرایانه به نظر می رسد...
فکر کنم استثنا هم بشود پیدا کرد...
از همه مهمتر اصطلاح" زندگی بد" و "آفریننده واقعی" کمی کشدار و قابل تفسیرهای متفاوت است و لذا کل گزاره به نوعی ابطال ناپذیر است و همیشه درست به نظر می رسد...
ولی خب درست است که علمی نیست اما دلنشین است
خانم سارا سالار نویسنده وطنی هم در کتابش گفته بود نویسنده باید کثافت باشد (قریب به مضمون)

[ بدون نام ] شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ب.ظ

شعر هم گویا،
قالب عوض نمی کند !
............

دقت کردین ؟
آقایون قالب وبلاگشون هیچ وقت عوض نمیشه ؟!
( دست کم آقایونی که من میشناسم)
کدوم روانشادی رای به تنوع طلب تر بودن آقایان صادر کرده ؟
طفلک آقایان !
....................
شعرهاتون قشنگ بودند و رسا
...
جسارتن برای 1 و 2 و 3 :

در خاک نشسته بر رخسار آینه پیداست که ...
آینه دار و مطرب در پیشگاه مانیتور خواب رفته اند !
تو مستٍ بخارٍ می گشته ای شاعر!

سلام
اصولاً ما صنعتی ها به عمر قالب توجه داریم! مثلاً با فلان قالب می توان فلان ضرب تولید کرد...!!! حالا هم این قالب ظرفیتش خیلی بالاست...
..........
واقعن!!!
هرچند دارید از ریشه ضربه می زنید ولی خب قشنگ می زنید
.........

بخار می ... آورین آورین...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد