میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

روضه شب عید 2

پیش نوشت: این دومین روضه ایست که در منبر وبلاگ در شب عید در خدمت دوستان هستیم. اولینش را اینجا تجدید خاطره نمایید.

***

شب عید نزدیک است و بر همه گان واجب است که در این شب مبارک نگاهی به پشت سر خود بکنند و من مدتیست که برگشته ام و به دیوار پشت سرم خیره شده ام و در تلاشم تا راز آن را کشف کنم.

حقیقت امر آن است که کمی سرما خورده ام و البته کوفته...علت هم این است که تحت تاثیر القائات جناب مولانا در اقدامی مشکوک هنگام خروج از خانه یکی دو تکه از لباس های خود را کم نمودم چرا که ایشان فرموده اند:

گفت پیغمبر به اصحاب کبار

تن مپوشانید از باد بهار

آن چه با برگ درختان می کند

با تن و جان شما آن می کند

کم کردن لباس همان و لوس بازی طبیعت همان ; چنان وضعیتی پیش آمد که جان و تن ما جلوی چشمانمان "آن" شد, "آن"شدنی!

گفت این میله به آن یاران باب

رو بگردانید از "بوی کباب"

هر کبابی را نباید بو کنیم

زانکه "خر داغ" است اندر آسیاب

القصه, فکر نکنید که در اثر این بیماری در خانه نشستیم به استراحت...هیهات...با تقلید از رفیق اعلی جناب دکتر: میله و خانه نشینی! میله و استراحت! ... از خانه بیرون زدیم و گفتیم اول صبحی سری به مادر بزنیم و مختصری بر کار کارگر نظافتچی نظارتی بنماییم.راندیم و رسیدیم سر کوچه کودکی , همان کوچه قدیمی و بن بست, هنوز طبق روال معمول مثل هویج سیخ نایستاده بودیم به داریوش خواندن که نام مادرمان بر روی صفحه موبایل حک شد...چه نشسته ای! الان وقت مرور خاطرات کودکی نیست چرا که کارگر مذکور بدقولی نموده است و در این مملکت هم کارگر بیکار یافت نمی شود و از این تذکرات مادرانه...

خونسردانه فرمودیم که جای ناراحتی نیست چرا که به مدد شکوفایی اقتصادی و بی اثر بودن تحریم ها چیزی که زیاد است کارگر... چند تلفنی به این طرف و آن طرف زدیم و بعد دقایقی , به جای یک کارگر اون کاره پنج کارگر این کاره اجیر نمودیم با یک مدرک فوق لیسانس و چهار لیسانس... جا دارد که همینجا به مسئول محترمی که از وزارت کار مشغول خواندن این سطور هستند و همزمان پنج نفر به آمار مشاغل ایجاد شده توسط دولت محترم اضافه نمودند سلام عرض کنم: خدا قوت برادر...

خلاصه, در این مناسک شب عید با خود چنان کردیم که تقریباً مشابهت داشت با تردستی هایی که برادران ارزشی با شیشه نوشابه می کنند. حال عرفانی ما در ابتدای نوشته ارتباط مستقیمی با همین فرائض و مرور خاطرات داشت و الان هم شاد و شنگول و منگول در انتظار تحویل سال هستیم و خیره به دیوار پشت سر...

.

پ ن 1: جمعه آخر سال رفتم بهشت زهرا... به مدد حضور پرشکوه برادران پلیس راهنمایی اگر قرار بود 2 ساعت در ترافیک گیر بیافتیم , 4 ساعت افتادیم و این هم جای تشکر دارد. البته گله ای نیست, تا حالا دیده اید کسی نوجوان باهوشش را ترغیب کند که در آینده پلیس شود؟... بعد از کلی مورچه مورچه رفتن به اولین ورودی سمت کهریزک رسیده ایم که دیدیم ورودی را بسته اند و بیست افسر پلیس ایستاده اند و همگی رقص برره ای انجام می دهند...که یعنی از درب پایینی وارد شوید! می گویم سرهنگ جان قبر پدرم اینجاست! درب پایینی معنایش این است که یک دور شمسی قمری داخل قبرستان... حرف که حالیش نیست بالاجبار رد می شویم... مورچه مورچه ده متر جلو رفتیم که ناگهان دیدیم ماشینها مثل برق و باد از کنارمان (همان ورودی بسته شده!!) در حال گذر هستند...آقایان ورودی را باز کرده بودند! و من دقیقاً یک ساعت طول کشید تا رسیدم به همانجا... خداییش حالا شما باشید توی این یک ساعت مشغول راز و نیاز با ارواح این جناب سرهنگ نمی شدید؟ خداییش؟؟ ای تو روحت خوزه آئورلیو آرکادیو!

پ ن 2: یکی از دوستان که رابطه اش با نماینده آقا در آسمان ها خوبه یک یادآوری بکند که این عید پیش رو نوروز است کریسمس نیست!

پ ن 3: امیدوارم سال خوبی را برای خودتان , خانواده تان , دوستانتان , هموطنانتان و همنوعانتان بسازید.

نظرات 44 + ارسال نظر
امیر شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ http://moaleme91.blogfa.com/

سلامون علیکوم
خوشبختانه باید بگم شما هیچوقت روضه خوان خوبی نبوده و نخواهید بود
سال نو بر شما پر از شکوفایی ، نوآوری، جهاد،عزت و اقتدار و ... باشد انشاالله
راستی با این فعل "ساختن" که در آخرین جمله آوردید خیلی حال کردم
وبلاگ جدیدم رو گذاشتم. باشد که بی نام و نشان درجایی گام ننهیم

سلام
ای بابا ببینم می تونی ما رو از نون خوردن بندازی!! کلی نقشه کشیدم که اگه سال بعد هم تحریم ها همینطور بی اثر باشند برم دنبال روضه خونی
....
....
مبارک باشه
اصلاح می کنم

ahmad شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.g-eng.ir/forums

سلام دوست عزیز شما از طرف همکار های ما انتخاب شدی ما در حال ساخت سایت مهندسی حرفه ای هستیم که همکار های ما زحمت کشیدن و به دنبال مدیر فعال و با تجربه هستند و چون سایت شما یک سایت بروز می باشد
تصمییم به انتخاب شما گرفتند بهتون تبریک میگم. هر چه زود تر به مدیر سایت خودتون و مدرک تحصیلیتونو اعلام کنید (همچنین آدرس سایت شخصی خود) با تشکر .www.g-eng.ir

سلام

حقوقش به ریال است یا به دلار یا به صلوات؟

ص.ش شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ http://radefekr.blogfa.com

روضه هم روضه های قدیم...

سلام
کلاً ذوقمون داره ته می کشه

هیچکس شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ http://waveofocean.blogfa.com

مفرحی ذهنی بود یاد داشت تان.مرسی.سال نو شما هم فرخنده.کلی خندیدم به سفارش به نوجوان باهوش و تذکر به نماینده ی خدا برای عید پیش رو. :)

سلام
چراغ ما رو روشن کردی رفیق...
دیدی چه برفی میومد ...الان بچه ها دارن جلوی خونه ما آدم برفی درست می کنند این هوا بزرگیشه ...

ققنوس خیس یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ق.ظ

به جاش اینجا تا دلت بخواد گرمه و می تونی به توصیه ی مولانا کامل عمل کنی ... تازه هی دلت می خواد کامل تر هم عمل کنی ....
سال نوی تو هم مبارک رفیق خوب ...

سلام
آقا جای ما رو هم خالی کن البته دقیقاً وقتی می خواستی جای مارو خالی کنی یه کم بیشتر دور و ور رو بپا
مخلصیم

Reza یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ق.ظ

amoo Hossein sale no to ham mobarak
sale khoobi baraye khodeto khanevade arevoo daram
khosho salamat bashi

سلام داش رضا

دیروز به یادت بودم موقع نوشتن مطلب... اون قسمتی که به روح اون یارو چیز کردم به یاد تو نوشته بودم ای تو روحت خوان پابلو!!
الان دیگه هر وقت عصبانی میشم با این جمله آروم میشم و می خندم....
البته در آخرین لحظه تبدیلش کردم به خوزه...
سال نو شما هم مبارک
خدمت خانواده هم سلام برسونید
کانادایی ها هم به همچنین

ivy یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ

وای خدا مُردم از خنده اون تو روحت خوزه عالی بود!! قشنگ پتانسیل تکیه کلام شدن و داره دستش درد نکنه آقا مارکز.
کارگر یا آشپز زن خواستید رو من حساب کنید
وای اون پی نوشت 2 که اصلا خود خدا بود

سلام

بالاخره از این کتاب خوندن ها باید یه چیزی بیرون بیاد
واقعاً دستش درد نکنه ...
شما هم راننده مرد خواستید به همچنین...
ممنون

قصه گو یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://khalvat11.blogfa.com/

می بینی چه هوایی شده؟
می خواییم بریم ولایت شما راه بسته است.
ناچار شدیم فعلن همین تهران خراب شده سر کنیم تا راه باز بشه.
بعد این خوزه آرکادیوی بیچاره این وسط چیکاره بود؟
یه چی می گی پسرای سرهنگ بریزن سرت دخلت رو بیارن ها.

سلام
راه ولایت ما که با این چیزا بسته نمیشه!! مطمئنید عازم اونجایید؟؟

مدتهاست که از زمان خواندن صدسال تنهایی می گذره...بیست سالی میشه... این خوزه نمادی از یک سرهنگ است در ذهنم... چه اسم طولانیی داشت ... فکر کنم سرهنگ آئورلیانو بوئندیا بود نه؟ حالا در هر صورت من این اسم رو که توی ذهنم مونده به نیت همون سرهنگه گرفتم...فامیل بودند دیگه
همه رو پیاده کردم و خودم فقط فحش خاردار تراوش می کردم متاسفانه

درخت ابدی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ http://eternaltree.persianblog.ir

سلام بر میله بدون پرچم.
امیدوارم زودتر حالت جا بیاد و عزرائیل رو جواب کنی
پ.ن1 باحال بود. خدا و بندگانش از سر تقصیراتشون نگذره.
در ضمن شما از روز جمعه صاحب "سفر به انتهای شب" هستید و به رسم امانت پیش خودم نگهش می‌دارم تا کتاب دوستمون رو پس بدی
برای خودت و خونواده‌ت آرزوی سالی خوب و توام با سلامتی می‌کنم.

سلام بر درخت جاوید
به مرحله عزرائیل بینی که نرسیدم اما خب گلودرد و بدن درد به غایت ...
با حال بود اما چنان خسته ام کرد که زمینه ساز بیماری شد
...
ممنون دستت درد نکنه برادر... کتاب دوستمون که پیش من نیست!!!!!!!!! همون موقع که خوندمش دادم به رفیقش, مگه هنوز به دستش نرسیده!!!!!!!! پس چرا کسی به من چیزی نگفت! الان پیگیر میشم ببینم ایشون به اوشون داده یا نه...ممنون
...
به همچنین برای شما و خانواده

آنتی ابسورد یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ http://anti-absord.blogfa.com

سلام میله جان
*تا بهار نرسیده سعی کن خوب بشی تا خوش خوشون عیدیه رو از دست ندی...
*خیلی خوشحالم که مثل من به این اقتدار والای دکتر افتخار می کنی و بر بقای عمرشان دعا که ما هر چه داریم از صدقه سر ایشان هست.بهرحال گاهی میشه همه ی پارلمان های دنیا گنده ...ی میکنن.این نیز بگذشت.الحمدللله...
*دوران شکوفایی قطعن خودش رو در ادامه ی شکوفایی اقتصادی که الفبای شکوفایی هست ادامه میده با دستان پر توان برادران فعال این حوزه.ما فقط باید براشون دعا کنیم.
*کیفور می کنیمان در این روزهایی که حتا هوا هم بیقراری می کند،با حضورت.

سلام برادر
- دارم سعیمو می کنم اما...
- در سال گذشته به ما ثابت شد که آن چیزهایی که داریم به طرفه العینی می تواند به نداریم ها تبدیل شود و این از هر کسی بر نمی آید... نعوذ بالآقا آقایی است برای خودش...اون برادران ظاهراً نماینده هم با هسته بهشان....
- من علاوه بر دعا صلوات داغ هم نثارشان می کنم
مخلصیم

هیچکس یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ http://waveofocean.blogfa.com

با " بسازید " هم حال کردیم.مرسی.
کسان ما از شیراز کوبیدن اومدن تهرون که برن نمک آبرود برفگیر شدن تهرون موندنی شدن.خدایی کرسیمسی شده ها.
امروز توی اداره این جمله ی نماینده خدا رو هی به همکارا گفتیم هی خندیدیم. یعنی هنوز دارم هم یادم میاد می خندم.فک کن!
راستی روضه خونی تون کلی پیشرفت کرده ها.اون روضه ی قبلی اصلا انگشت کوچیکه ی این یکی هم نبود.

سلام
ممنون
در مورد بسازیم و بسازید هم قبلاً اشاره ای داشتم اینجا:
http://hosseinkarlos.blogsky.com/1390/10/25/post-202/
هوا فکر کنم دو سه روز دیگه ردیف میشه...دیشب که اینجا آدم برفی ساختند بچه ها...
نوش جان
سلیقه ها متفاوت است به هر حال هر گلی یک بویی دارد
ممنون

نوشینه یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام عیدتون مبارک آرزوی سلامتی و شادمانی دارم براتون

سلام
به همچنین برای شما و خانواده

ص.ش یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ http://radefekr.blogfa.com

من رفتم امروز سفر به انتهای شب را به قیمت ۱۰۰۰۰ تومان گرفتم . چندتا کتاب دیگه...گذاشتمش کنار عیدی بدم بخودم بعدش بخوانم..
خواستم عیدو سال نو رو پیشاپیش تبریک بگم وواحتمالا دسترسی به اینترنت نخواهم داشت...

سلام
به به عجب عیدی های توپی...
البته من بعداً با سلین و ناشر و کتابفروش و اینا سر پل صراط حساب کتاب می کنم
به همچنین به شما
و اتفاقاً من هم به یک تعطیلات وبلاگی خواهم رفت

zmb دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.divanegihayam.blogfa.com/

این جایی که ما هستیم الان شونصد درجه زیر صفره و ما ابدا گول تقویم این مملکت رو که مثل پلیساشه احتمالا نمی خوریم که بخوایم فکر کنیم بهاره! عمرا بشه کم لباس پوشید ، کپنک هم بپوشیم باز هم قندیل می بندیم!
سال نو بر شما مبارک باد[گل]
پ.ن: در بلاگفا گل در کروشه یک گل تقدیم گیرنده ی پیام می کند ، اینجا را نمی دانم!

سلام

ممنون
امیدوارم خوش و خرم و گرم باشید...
ما به همون چشم می بینیمش

فرواک دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ http://farvak.persianblog.ir

سلام
خب ما راه کار های خوبی برای موندن در ترافیک اتخاذ می کنیم همیشه. طوری که فقط حوصله ی راننده سر می رود....
پدرم همیشه جایی که ترافیک سنگین رخ داده باشه می گه یحتمل یه نیروی راه نمایی رانندگی داره اوضاع رو کنترل می کنه.
پ ن 2 خیلی جالب بود. فکر کنید دیروز راه منزل ما بسته بود و مهمان های ما در زنجان اتراق کرده بودند.
پیشا پیش سال نو به شما و خانواده محترم مبارک.

سلام
آخه یه وقتایی کارایی می کنن که هر رقمه می خوام یه جوری توجیهش کنم باز نمی تونم...کاریه که کسی از عهده اش بر نمیاد واقعاً...
به هر حال امیدوارم که اونها هم سلامت باشند و روز به روز بهتر بشوند...به هر حال کار سختیه...
....
آره همه را غافلگیر کرد...خیلی قشنگ هم بود
ممنون
به همچنین بر شما

رضاکیانی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ق.ظ

عیدت مبارک عنصر ضدارزشی

سلام برادر

به همچنین بر شما میلیتاریست گرامی مبارک

لیلا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ق.ظ http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

سلام وبلاگ وزین وجالبی دارین.اهل کتاب عالی

سلام دوست عزیز
ممنون
لطف دارید

مدادسیاه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ق.ظ

دوستی داشتم که هر وقت این ضرب المثل را می شنید که «از کوزه همان برون تراود که در اوست» از باب تذکر می گفت « از کوزه همان برون تراود که در او می ریزند!»
آرزوی جالبی که در پایان آورده ای من را به یاد تذکر آن دوست انداخت. راستی روزها و سالها همان گونه اند که ما خود آنها را می سازیم.
شاد و سرفراز باشی.
سال نو مبارک.

سلام
ضرب المثل ها بعضاً خیلی راهگشا هستند...کوتاه و گویا
راستی توی اون روضه پارسالی اون کلمه مورد نظر هم به کار برده شده... زیاد به کارش می برم
به همچنین برای شما و خانواده محترم شادی و موفقیت آرزومندم
سال نو مبارک

hazhir دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ

سال نو مبارک.سالی پر از کتاب های شگفت انگیز را برایت آرزو میکنم.

سلام
ممنون
به همچنین برای شما
خوشی و سلامتی

زهرا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ

بهار نوتون پیشاپیش مبارک
این عیدی ناقابله؛
The human heart has hidden treasures in secret kept, in silence sealed… the thoughts, the hopes, the dreams, the pleasures, whose charms were broken if revealed… Jane Eyre, Charlotte Bronte

پ.ن: جین ایر که عزیز دله اما برای اینکه کم لطفی نشه عارضم خدمتتون که جمله از فیلم definitely maybe کش رفته شده.

سلام دوست عزیز
ممنون

البته برای دریافتش کلی دیکشنری رو ورق زدم
باز هم تشکر
سال نو شما هم مبارک
به همراه شادی و سلامتی

سرونار دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام
منم سرما خوردم تازه امروز بدترم شدم
به این فکر می کنم که تو عید به همه باید هی بگی ببخشید من سرما خوردم
تازه اونایی که میری خونشون هم اگه یه وقت سرما بخورن بعید نیست پشت سر آدم.....
روضه تون برای خودش شخصیتی داره و یک طنز انتقادی به معنای واقعی است
دارم کم کم می بینم اون روزی که کتابت توی کتاب فروشی هاست
با آرزوی موفقیت و شادکامی برای شما و همه ی دوستان در سال جدید

سلام
ای بابا شما دیگه چرا؟؟
مثل اینکه شما هم درگیر خاله بازی و اینا هستید ول کنید بشینید خونه کتاب بخونید...واللللا
این جملات آخر رو میذارم به حساب شوخی آوریل یا شوخی 13
به همچنین برای شما

منیره سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ق.ظ http://rishi.persianblog.ir/

اَلسَّلامُ عَلیَ المیلٍه کاینه* پَرچَم .

الان که این مرسوله رو میخوانی بهتری برادر ؟
خب الحمدالله و المنه
هر کیو میشناسم اینجا و اونجا سرماخوردند به جز خودم ... نمی دونم چرا .

اشکمان از این روضه درنیامد . راستش چون اصولن دیگه اشکی در نمیاد ولی آهمان چند جایی در آمد ، یال و کوپال بیکاران و رقاصی آقا پلیسه ها جلوی مزار پدران !
گفتنش راحته ولی دردی ریشه دار ...
ولش کنیم شب عیدی .

برار تی عید تره موبارک بی به ... تی جان ساق و تی خانه آباد .
...............
*keine = بی ، بدون

السلام علی خاخور الغریب
ولکن بالتکنولوجیات الغربیه انت القریب
نه متاسفانه با تنی رنجور و قلبی ...وارد سال جدید می شوم...
یعنی فکر نکنم توی این یه ساعت باقی مانده معجزه ای بشود
امیدوارم سال بهتری رو سر و شکل بدهیم امسال

اون افسانه رو از امانوئل پرسیدی؟

مارمولک سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ق.ظ http://lizard0077.blogfa.com/

روزگارتون بهاری و قشنگ .

سال نوتون مبارک.

زنده باشید و شاد ... همیشه ... خیلی ...

سلام دوست عزیز
ممنون
به همچنین برای شما
شاد و سلامت باشید

ملودی سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.khodnevisnameh.blogfa.com

سلام ... براتون سالی همراه با سلامتی و شادکامی و برکت آرزومندم...

در ضمن باد بهاری هم باد بهاریهای قدیم! ... اون ضرب المثلها هم مال قدیمهاست دیگه

سلام
ممنون...و به همچنین برای شما
نوستال مون زده بالا حسابی... اما خب الان خیلی هوا خوب شده...اگه حالمون هم خوب بشه خیلی خوبه

خوش باشید

که سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام بر میله!
عید شما مبارک!
صد سال به این سالها.
خوش و خرم باشید!
خدانگهدار!
که

سلام بر که
واقعاً بر که؟
سرسبز باشید
پر شکوفه باشید

دایناسور سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://1dinosaur.persianblog.ir

سلامبرادر
سال نو مبارک
سلامت و شاد باشی!

سلام بر دایی ناسر
خوش و برقرار باشی

منیره سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ http://rishi.persianblog.ir/

آمانوئل همکلاس دوره ی پیش بود . حتا اینترت هم نداشت و آدرس ای میل هم به کسی نداد .
.............

معجون آبلیمو ی تازه و عسل معجزه می کنه ... امتحان کردین ؟

سلام
حیف شد... حالا ایرلندی بعدی ای که دیدی ازش بپرس
.........
بعله سرماخوردگی دوره اش باید طی بشود... راه میان بر ندارد...البته خانم ها و آقایان دکتر وارد ترند

مرمر سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ http://freevar.persianblog.ir

قدرت طنزت معرکه است کلی خندیدم:)) و تصور میکردم این صحنه هارو .. البته بغضم هم گرفت برای کراگرهای مدرک دار. اما راستش عجیب نیست، درسته مملکت بی درو پیکره اما فرقش اینه که اونجا فکر میکنیم کار بدیه کراگری، اما خب اینجا با همین مدارک اگر کار نداشته باشن یا گارسونن، یا دارن خیابونها رو تمیز میکنن یا کارگر ساختمانی..و زیاد هم عجیب نیست. چون کسی ادمها رو بر اساس شغلش نگاه نمیکنه!
راستی ادرس بالا ادرس وبلاگ در قسمت فارسی است که بشه کامنت گذاشت.. امیدوارم دیگه تغییر نکنه!

سلام
ممنون
البته اون کارگر های مدرک دار من و خواهرام و اینا بودیم
خوش به حالشون
من ثبتش کردم و امیدوارم تغییر نکنه

http://khaneipedar.persianblog.ir/ چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ http://khaneipedar.persianblog.ir/

دوست عزیز سال نو مبارک سبد سبد شادی و امیدو موفقیت برای شما آرزومندم.

سلام
سال نو شما هم مبارک
ممنون

laleh چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ http://nocomment.blogsky.com

sal e no mobarak :) mamnon b ma sar zadin dar naboodemoon :D migam shoma yavash yavash up konid man darsam talanbar shode ye vaght emtehan migirin man hanooz web logetoon ro nakhoonadam :)))))) manam belakhare up karadm

سلام
سال نو شما هم مبارک
فعلاً در ایام عید از آپ خبری نیست
با خیال راحت مشغول مناسک عید باشید

سفینه ی غزل چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام میله ی عزیز
عیدتون مبارک. ببخشید دیر اومدم نتمون به دلیل نامعلومی پریده بود. بعد که زنگ زدم این ور و اون ور و ای دی اس ال و این حرفا، کاشف به عمل اومد که یک سیم از اون زیر میرا به شکلی کاملا مشکوک قطع شده بوده... غلط نکنم کار بابای بچه هاس...
سبز باشید و سال خوبی رو برای ما و دوستان و هموطنان و همنوعانمون بسازید.( آیکون یک شیرازی تبریزی الاصل)!!

سلام
ممنون...عیدتان مبارک
امان از مکر مردان
کار با یه نفر دو نفر و یه میلیئن و اینا راست و درست نمی شود

Hel پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ http://mydays-h.persianblog.ir

سلام بر میله بدون پرچم
سرهنگ خوزه آئورلیانو بوعندیا کی بود پس؟ با این اسماشون.

سال نو مبارک. سال خوبی داشته باشید.

سلام همسایه
سال نو شما هم مبارک
سلامتی و شادی و موفقیت...
صد سال تنهایی رو خوندید؟ اونجا یه سرهنگی بود با این نام (البته قریب به همین نام!!) همینقدر که این میزان از اسمش یادمه خیلیه حالا اینجا نمادی است از یه سرهنگ که ...
ممنون

آنتی ابسورد پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ http://anti-absord.blogfa.com

سلام حسین جان چگونه ای؟
*تبریک مجدد سال جدید
*به نظر میاد فرستاده هات به اون بالا بالاها برای یادآوری کارساز بوده!جای تقدیر داره رفیق سپاسگزارم.فقط دچار تردیدم نکنه باز یه وقت برگرده و دوباره عوض بشه...
*سپاه افتخارو خوب اومدی برادر. الحق و والنصاف.دمتون گرم.شب عیدی هم دنبال ماجرا جویین دیگه.اللهم اشفِ کلّ مرضانا!
*سال جدید تابحال چگونه بوده؟طرف شما هم سال رو بهتون تحویل دادن یا هنوز توی نوبتین؟جالب اینجاست که در حالیکه به گمون من سال تحویل شده،بعضی ها میگن من اشتباه میکنم و اونا هنوز تو خیابونا رژه میرن و منتظر تحویل سالن!
البته بعضی ها هم با من موافقن که سال تحویل شده.دچار تردیدم.مشاعرم یاری نمیکنن!
*آخه انتظار می رفت با اومدن بهار از اخلاق و رفتار اون بعضی های اولی مقداری عقده گشایی بشه که نشده تابحال...
فکر کنم طبیعی باشه انتظار اون بعض های اولی...
حکایت تلخیه.اینطور نیست؟

سلام
امروز کمی بهترم و فکر کنم رو به بهبودی هستم...
به همچنین...
به هر حال دوستان اینجا حتماً بعضی هاشون مستجاب الدعوه هستند اما تا الان رو نکردند که کدومشون این گونه اند...جا داره از همین تریبون اعلام کنم که هر کی هست یه درخواست تپل مپل برای کشورمون داشته باشه...در کنارش هم یه حالی هم به شخص خودمون هم داد داد
آره اینجا تحویل دادند...یه نهنگ عصبانی اومده و گذاشته دنبالمون و ما هم داریم از روز اول فرار می کنیم... می دونی که...اون خرگوش پارسالی که آش و لاشمون کرد...حالا موندم گیر این نهنگه بیفتیم چه بلایی سرمون بیاره!!(البته ممکنه اژدها هم باشه چون من هنوز برنگشتم نگاهش بکنم...فقط دارم در می رم)
انتظار معجزه داشتی از تغییر سال؟ بعیده... البته یه اوچولو هم که تغییرات باشه من راضیم...
مخلصیم

دکتر پانگلوس پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ http://doctor-pangloss.blogfa.com/

سلام دوست عزیز.سال نو مبارک باد.از وبلاگ دوست قدیمی مان آنتی ابسورد پیداتون کردم.شما لینک شدین!تبریک می گویم.

امضاء: دکتر پانگلوس بزرگ.

سلام دکتر جان
عید شما هم مبارک
لطف دارید قربان

حسین(گیلانی) شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام بر میله عزیز
نوروزت مبارک برادر
راستی...
خیلی مخلصیم

سلام حسین جان
مبارک...
ما بیش تر...

منیره یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ق.ظ

سلام داداش ما
اگه درمون سرماخوردگی رو هم از دکترا بپرسم که خونه موندنم فناکاریی بیش نبود ...
ده سالی هست .. و بیشتر..که هیچکدوم برا سرماخوردگی خدمت دکتر نرسیدیم ... حتا اینجا هم با ویروسهای جدید کنار آمدیم . خودستایی نباشه دکترهای فامیلم به مامان درمانی ما ایمان داشتند ... زودتر خوب شین الهی .

سلام
درسته... البته مام همینگونه عمل می کنیم...با اجازه دوستان دکترمان البته...
بهتر شدم ممنون
و فردا صبح هم عازم سفر

اسکندری یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام حسین آقا.پست مفرحی بود . واقعا من همیشه از صبر شما تهرانیها در شگفتم. دیروز که تو جاده کناره رانندگی میکردم .از بس ترافیک بود فقط یه ساعت نشستم پشت فرمون و به همسر گرامی افتخار سکانداری را اهدا نمودم. اما این پلاک دوبلای زوج و فرد بیخیال تخمه میشکوندن میخندیدن و ..... .خدا پدرتون رو رحمت کنه و امیدوارم سال جدید پر از شادی و سلامتی برای شما و خونواده تون باشه.

سلام
مچبوریم خانم اسکندری مجبوریم می فهمید که...
ممنون
سال نو شما هم مبارک
سلامتی و شادی و تلاش ثمربخش برایتان آرزومندم

مهرآیین یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ http://mehraeen.blogsky.com

سلام بر میله ی طناز

الان من غش کرده ه ام از خنده! داداش دستت درد نکنه با این طنزت ، دم غروبی ، دل گرفته ی جوونی رو شاد کردی!
رقص برره ای پلیس ها یعنی اوج اعصاب خوردی اما خوشم اومد از عنایتتان به ارواح رفته گانشان فقط امیدوارم به روح اعتقاد داشته باشند!
بهار و سال نو و نوروزتون هم مبارک. آرزوی پایانی خیلی خدا بود .مرسی

سلام

یعنی یه جوون باید صبر کنه بعد ده روز اونم تنگ غروب بیاد اینجا سر بزنه

پیانیست یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام سال نو مبارک. تنها وبلاگی که با موبایل میخونم. مرسی.

سلام
سال نو شما هم مبارک
هنوز داستان موبایل به راهه...؟
ممنون شما لطف دارید
خوش باشید

آنتی ابسورد دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ http://anti-absord.blogfa.com

*سلام رفیق
*متعجب شدم "دکتر پانگلوس" اینجا کامنت گذاشته!باید بگم ایشون هم مث من "حال به حالی" تشریف داره!مردک علیرغم رفاقت 10 ساله برا اینکه بخواد حالمو بگیره،از وبلاگ من کات کرده یک کمی دستکاریش کرده گذاشته تو وبلاگ خودش!!! حسین عزیز به نظرت این جور مواقع آدم باید با "بهترین رفیقش" چکار کنه؟!
*جالب اینجاست که آقا فوق لیسانس فلسفه داره...

سلام
واووو
این الان خصوصیه یا عمومی؟

با دوستان مروت با دشمنان مدارا
من مروت به روش آلاگومبا را پیشنهاد می کنم

ص.ش سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ http://radefekr.blogfa.com

دارم رمان سفر به انتهای شب رو می خونم .عجب چیزیههههه

سلام

توی این دو سال بی تردید بهترین رمانیه که خوندم
امیدوارم با هم در این ایام خجسته حال اساسی کرده باشید

آهو چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام بر روضه خوان بی عمامه حجتُ الوبلاگ و المُبلِگین میله ی بدون پرچم.
عید شما و جمیع مستمعین پای منبرهم مبارک.
از روضه ی قبلی سر زیادی در نیوردم ولی پی روضه های این یکی کربلا بود.
شخص اون «آقا» سلام رساند و فرمود:«اگه یه لا پرچم تولید داخل می پیچیدی دورت،آن نمیشدی یا به قول دکتر،من میتوانم از شما بپرسم چه کسی به آقای میله مأموریت داده لخت باشد؟آیا من دادم و اگر شما دادید بگویید.بنده چنین مأموریتی ندادم»
از آن های این هوای نازنین به ما نیز رسید:شب آخر سالو در لغزندگی جاده گرفتار شدیم و تجربه شد که در طبیعت کوهستانی،همراه داشتن یک تیوب سُرینگی بسیار مهمتراز زنجیر چرخه.ضمنا روح خوزه آئورلیانو خیلی شانس اورد که تو مسیر ما فقط از این پلیس کاغذیهای رژیمی یه رو بود.
سرانجام پس از کلی حول حالنا کردن،سال جدید را در یک پمپ بنزین تحویل گرفته و پس از آن که مطمئن شدیم هیچ چیز قرار نیست تغییر کند،به روح مصدق صلوات فرسلادیم.
امیدوارم هممون به گفته ی شما سال نویی بسازیم پر از فکر و کتاب



سلام بر رفیق قریب
روضه خوان بی عمامه به چه ماند به هلوی بدون پوست
عید شما هم با تاخیر زیاد به دلیل سفر مبارک...
....
واللللا ما که تسلیمیم اما ما به توصیه مولانا که از رسول اون نماینده آقا در آسمانها نقل کرده بود , عمل کردیم... البته پاشم خوردیم...
ما نفهمیدیم این منوچ مادر مرده آخرش بای ذنب قتلت...
...
به به ...چه حالی می دهد این سر خوردن ها خدا نصیب همه کناد...
اون مترسک ها رو هم نمی کنند یه دستی به سر و روش بکشند تا یه کم ما گنجشکها رو بهتر بترسونه
...
پس سال پر بنزینی خواهید داشت منو هم دریابید ثواب دارد
پیشاپیش از دریابیدن شما تشکرمندیم

فرزان پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ http://bimarz000.blogfa.com/

درود بشما میله جان..
امید که سال جدید رو خوب شروع کرده باشیـــ..

سلام بر شما
ممنون
به همچنین برای شما

بونو جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:15 ب.ظ http://filmfan.blogfa.com/

سلام دوست عزیز سال نو مبارک
مدتی نبودیم
چند تا کتاب واسه تعطیلات عید گرفتیم که بدلیل اسباب کشی اجباری توفیق خوندنش تازه داره مهیا میشه
سیمای زنی در میان جمع
خداحافظ گری کوپر
دختری از پرو
کافه پیانو
گوساله دریایی

سلام برادر
همیشه به شادی
چه سعادتی
من کلاً یه کتاب تونستم بخونم که البته همین هم با توجه به برنامه تعطیلاتم کار بزرگی بود...
لیست خوبیه ها

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد