میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

سال جدید و از هر دری سخنی برای شروع

1- تقریباً بیست روزی در مورد کارم و شرایط کاری فکر کردم. جراحی غده سرطانی (منظور مشکلات کاری است ها!) که قبلاً صحبتش را کرده بودم , نتیجه نداد و بهبود چندانی حاصل نشد. حالا به این نتیجه رسیدم که عضو مورد نظر را قطع کنم! امروز استارت این کار را زدم....جهادی است در نوع خودش و کاملاً انرژی بر ... هم اکنون در انتظار انرژی های مثبت سبز شما هستیم.

2- واژه جهاد برای توصیف عملکرد و کارکرد برخی مدیران سازمانهای دولتی و نیمه دولتی و شبه دولتی , واژه بسیار مناسب و به جایی است. بله! چرا که نه! وقتی نوع نگاه آقایان به بودجه ها و منابع مالی و... همانند نگاه به غنایم برجامانده پس از پیروزی در جنگ و جهاد است واقعاً چرا که نه! باید به عرض برسانم که قبل از صدور فتوای جهاد و زدن سوت آن , غنایم مذکور از هضم رابعه برخی گذشته بود, اما خوب, ماهی را هر وقت از آب بگیری می گه سلام من خرگوشم!

3- مرشد و مارگریتا البته کتاب ساده ای نیست , حالا حساب بکنید بیست روزی هم از خواندنش گذشته باشه و میله هم فکرش جای دیگری مشغول بوده , ببین چه می شود. امیدوارم در کش و قوس جهاد , شهید نشود.

4- دوستان همه نسبت به این میله کهنسال در حال اعوجاج , لطف داشتند و در عوض من اصلاً فرصت نکردم به دوستان در سال جدید سر بزنم که هیچ , جواب کامنت ها را هم تا الان نداده بودم... ببخشید خلاصه اگر دیر شد.

5- امیدوارم نتیجه جهاد ما هر چه باشد , فراغت فکری و فرصت های مناسبی برای ادامه راه در وبلاگستان فراهم شود تا در کنار دوستان چند قدمی به پیش برویم.

                                                                                          زیاده عرضی نیست

                                                                                            میله بدون پرچم

نظرات 21 + ارسال نظر
نادی سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ http://secondwindow.blogsky.com

سلام بر حسین عزیز.
امیدوارم شما در این جهاد سر افراز باشید
داستانهای پست قبل را گوش دادم. آن هم با صدای گرم میله بدون پرچم که من را یاد قصه ظهر جمعه انداخت که در بچگی هر جمعه در انتظار شنیدن آن از رادیو می نشستیم که حدودا نیم ساعت قبل از اخبار شروع می شد.
نمی دانم هنوز هم آن برنامه وجود دارد یا نه. اما کار شما خاطرات زیبایی را برای من زنده کرد

سلام بر شما
امیدوارم طوری نشود که اسم وبلاگ را شهید میله بدون پرچم بگذارم
واقعاً یادش به خیر
ممنون

فرانک سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ http://bestbooks.blogfa.com

بازم بازم عیدتون مبارک
منتظر کتاب های جدید تو سال جدید می باشم

سلام
باز هم به همچنین بر شما و خانواده محترم هم مبارک
ممنون

فرواک سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ http://www.farvak.persianblog.ir

سلام. اول بابت اجازه ممنون .
دوم گفتین انرژی مثبت سبز. آی گفتی مادر ؟! جهاد فراغت فکری حتم در مورد شما جواب می‌ده. ایشالا عاقبت بخیر بشی مادر.

سلام

امیدوارم همه عاقبت به خیر شویم
ممنون

محمد سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ http://1dinosaur.persianblog.ir

سلام
اومده بودم خبری بگیرم. داشتم یواش یواش نگران می شدم که دیدم خدا را شکر در کار جهادید.
ریاضت اقتصادی را که این ها مدیریت کنند میشه جهاد اقتصادی!
کشته هاش مردمند و فاتحین و غنائم بران هم که اظهر من اشمس اند ( با دست نشونشون ندید)
مرشد و مارگریتای من یک سال بیشتر است که نیمه مانده و تمام شدنی نیست.
انرژی ارسال کردم اساسی

سلام
همت کنید و تمامش کنید کتاب خوبیه...
امیدوارم که جهاد ما هم ختم به خیر شود
ممنون

ققنوس خیس سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

ما هم به عنوان تخریب چی خیس تا آخر خط باهاتیم میله ! غمت نباشه.

سلام
ممنون... اتفاقاً تخریب چی خیس هم شدیداً لازم دارم

پریسا سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام. سال نو تون مبارک .امیدوارم تو سال جدید جهادهاتون به نتیجه برسه
بی صبرانه در انتظار معرفی کتاب شما خواهم ماند

سلام دوست عزیز
سال نو شما هم مبارک
ممنون
من هم امیدوارم

درخت ابدی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ق.ظ http://eternaltree.persianblog.ir

سلام بر میله‌ی جهادگر!
-امیدوارم همتت جواب بده و همگی به دست‌افشانی و پای‌کوبی مجازی بپردازیم و بعدشم بشینیم کتابمون رو بخونیم.
-اسم امسال نشون می‌ده که وضع خیلی خرابه. به این می‌گن تشویش اذهان عمومی.
-به هر حال دور دنیا گر دو روزی بر مراد ما نرفت غم مخور.

سلام درخت جان
واقعاً اگر بشود چه می شود! آی کتاب می خونیم
آره سفت بستن کمربند هم شاید جواب نده
از قبض گاز مشخص بود!
ممنون

حسین(گیلانی) چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ق.ظ http://www.halachin.blogfa.com

سلام دوست عزیز

موفق باشی.

همین...

سلام بر شما
ممنون

ققنوس خیس چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ق.ظ

ولی یادت باشه که تخریب چی خیس هیچ وقت رو مین ا نمی پره ها ;)

سلام
سیم ا چی؟

سفینه ی غزل چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ق.ظ

اگه مرشد ومارگریتا این قدر کتاب سختیه که نیمه رها میشه ، آدم کتاب نخونی مثل من شروع نکنه بهتره.

شما که حکم صادر کنید... ارتش دنیا نتواند....

سلام
برای خواندن فکر نکنم زیاد سخت باشه بلکه برعکس روایت شیرینی دارد
شرایط دوستمان شاید شرایط خاصی بوده نمیشه تعمیم داد.
....
پیشروی خوبی داشتم امروز بوی بهبود ز اوضاع ... می اید
البته فعلاً فقط بوش میاد
اما هنوز مشغول جهادم

هادی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ http://playtime.blogsky.com

سلام حسین جان،امیدوارم شما در جهاد کاریتان و ملت ایران در جهاد اقتصادیشان درپیشگاه آقا سر بلند و پیروز باشند..

سلام هادی جان
الهی آمین

نعیمه چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://n1350.wordpress.com/

جهادت پر غنایم باد.

سلام
و غنایم از گلویمان پایین رونده باد

طبیب چه چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ http://tabibcheh.mihanblog.com/

سلام فرزند
جهادت مبارک!!شربت شهادت هم گویا شیریت است-گوارای وجود

فامیل دور شخصیتی در کلاه قرمزی!برنامه محبوب من در عید بود با ان تکه کلام....آخر ما فقط به صدا و سیما ملی دسترسی داریم

منتظر مرشد و... هستیم
ارادتمند!

سلام دکتر جان
الان این شربت شهادت برای سنگ کلیه من مفید هست یا نه؟!
آهان
امیدوارم امشب تا صبح یه کارایی بکنم
مخلصیم

منیره چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://booyedoost.blogfa.com

سلام برادر بزرگوار
واقعن ؟؟ یعنی تصمیمتون رو گرفتین ؟ نتیجه هر چی باشه از ماندن در جایی که ازش متنفرین بهتره ایشالا ... سروَرک ما هم 16 سال پیش به این حس شما رسید و آن برسر خانمان و ساکنان آورد که اگر امروز شما به همان حس نرسیده بودید عمرن از سر تقصیراتش میگذشتم یعنی به خاطر ما هم شده خوشحال باشین که: الذین والذین روز به روز بدتر ازاینه ...
موفق باشید و سربلند

NiiiiiZ پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://taktaazi.blogfa.com

سلام من خرگوشم!!

سلام بر نیییییییز
به به ماهی تازه

Helen پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.mydays-h.blogspot.com

سلام به آقای همسایه‌ی مجاهد.
امیدوارم اوضاع کاری درست بشه زود.

سلام همسایه
درست نمیشه ! باید درستش کنم

ققنوس خیس پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

سیم ا که برای برق کاراس داداش من ... ما فقط تخریب بلدیم ... جاست مین ا
سیم ا برای کسایی خوبه که اهل سازندگی هستن !!!

سلام آقای خیس مشکل پسند
باز هم که زدی به وادی پراگماتیسم !!

نیکادل جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ http://aftabsookhte.blogfa.com

الا ای میله دانا که قدر وقت میدانی
مبارک بادت این ... این قطع عضو دیگه و امید که داشته باشی روزگاری خوش
سلام میله جان چه طوری برادر؟ مرشد و مارگاریتا حرف نداره می کیفیم و می خوانیم.
خاک تو سر محل کار هر دوتامون! سرکار من هم یک جای خاک بر سری شده که دارم از غصه دق می کنم بنابراین نمی تونم دلداریت بدم. امید وارم روی همه اشون رو کم کنی.

سلام نیکادل عزیز
چاقو هم چاقوهای قدیم باید یه ساطور از ققی جان بگیرم واسه قطع عضو...
آهان! پس من منتظر تو هستم و واسه همین مطلب مرشد رو نمی نویسم خوبه شاهد از غیب که نه از همین مجازآباد خودمان رسید ... خوش آمدی آبجی.
واقعاً خاک بر سرشون... قدر نمی شناسند این نمک نشناس ها... من هم نصفه شبی گلوله نمک شدم

مرتضی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ http://hezb-sabz.persianblog.ir/

سال قبل سال همت مضاعف و کار مضاعف بود که شاهد این بودیم همه دست از کار کشیده بودن حالا هم امسال به داد ما برسه آخه هر بار این بنده خدا حرفی زد دقیقا نقطه مقابل انجام شد:)))

سلام دوست عزیز
ماها خیلی مونده که حرفای آقا رو بفهمیم

نفیسه شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام. سال نو مبارک

امیدورام که هرچه زودتر از شر هرچی مشکل راحت بشید.

سلام
سال نو شما هم مبارک
امیدوارم سال خوبی باشه برای همگی
ممنون

نوشینه یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

من نفهمیدم یعنی کارتو ول کردی ؟ جهادو بی خیال شدی ؟ انرژی مثبت سبز واسه چی می خوای تحمل بیکاری یا پیدا کردن یک کار دیگه از من می شنفی سخت نگیر . بله ! چرا که نه ! همه جا مثل همه .
به هر حال موفق باشی

سلام
مدتهاست که می خواهم در داخل سازمان جابجا بشوم و پیشنهادات خوبی دارم اما مافوق ها موافقت نمی کنند که هیچ اخیراً اذیت هم می کنند! حالا در سال جدید من برای خودم یک زمانی را مشخص کردم که اگر تا اون زمان جابجا شدم که هیچ وگرنه میایم بیرون ...
باید یک حالی از این برادر بگیرم
ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد